• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 97290
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز پزشک
دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی زاد روز دانشمند برجسته و طبیب نامدار ایرانی ابوعلی سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

نامگذاری یکم شهریورماه زاد روز تولد دانشمند پرفروغ ابوعلی سینا، الگوی بارز طبیبان و شهره جهانیان در تاریخ نام آوران این سرزمین به نام روز پزشک، نشان از توجه به حافظان سلامت و این حرفه آسمانی در ایران عزیزمان دارد.

سلامتی ‌مهمترین ضرورت زندگی انسان‌ها و طبابت مقوله‌ای فراتر از یک حرفه و توفیق خدمت به همنوع بهترین موهبت الهی است، از این رو تجلیل از جایگاه خدمتگزارانی که با مجاهدت و ایثار جانی تازه به جامعه می‌بخشند، منتهی به یک مناسبت تقویمی نبوده و قدردانی از این انسان‌های تلاشگر، تمام ایام را نیازمند است.

پزشکی هنری است متعالی که در آن هنرمند در سایه الطاف الهی آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و جان او را با تلفیق تخصص، تعهد، حس نوعدوستی، حسن خلق و ایجاد شوق زندگی شفا می‌بخشد.

این روز مقدس را به جامعه شریف پزشکی تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را از تلاش‌های ارزشمند پزشکان ارجمند صنعت نفت، به ویژه همکاران پزشک و کادر فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران که در سخت‌ترین شرایط اقلیمی در کنار حفار مردان به خدمت مشغول هستند، ابراز می‌دارم.

از طبیب عشق برای طبیبان مهر و تلاشگران عرصه سلامت، صحت سعادت و توفیقات روزافزون آرزومندم.ـ

https://tejaratava.ir/?p=97290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.