• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی موهبتی وصف‌ ناپذیر است

  • کد خبر : 96440
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی موهبتی وصف‌ ناپذیر است

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی را موهبتی دانست وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر می باشد:

۲۶ مرداد ماه یادآور سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی است، غیور مردانی که در راه دفاع از وطن و ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی با ندای امام امت، برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل سر از پا نشناخته و بارها تا پای شهادت نیز پیش رفتند، و در روزهای اندوهبار اسارت نیز در زندان‌های مخوف و تحت شکنجه های رژیم بعث عراق، با تأسی به ائمه اطهار (س)، با تحمل صدمات شدید، سرافرازی و پایمردی را با صبر و استقامت و از خود گذشتگی، برای ملت شریف اسلامی به ارمغان آوردند.
بر خود لازم می دانم با افتخار تمام این مناسبت بزرگ را به خانواده بزرگ ایثارگران و بویژه آزادگان دلاور تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان در طی مسیر‌ عزت آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و توفیق نمایم.

آرزو دارم که این روحیه صبر و جهد، سرلوحه و الگویی در تمامی فعالیتهای ما، در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد.

سلامتی تمامی این بزرگوران را از درگاه احدیّت مسألت می کنم.

دکتر سیدعباس حسینی

https://tejaratava.ir/?p=96440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.