• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 95726
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۸
پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار”، این روز را به اهالی رسانه و فعالان خبری تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
شهادت خبرنگار محمود صارمی، در کنار تاثیرات عمیق فرهنگی، فصلی نو از تکریم خبرنگاران متعهد و پرتلاش به عنوان فرهیختگان حافظ منافع مردم ، راویان پیشرفت ایران اسلامی و نقش آفرینان ساحت ارزشمند مسئولیت اجتماعی در جامعه ریشه‌دار ایرانی- اسلامی را بنیان نهاد.

در جنگ ترکیبی پیچیده امروز خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم ، تلاشگران بی ادعا و راویان صادق جبهه فرهنگی و رسانه ای هستند که شغل، حرفه، عشق و هنر را با هم آمیخنداند و با قلم خود منادی حق گویی و مطالبه گری برای رسیدن ایران بزرگ به قله های پیشرفت و آبادانی و توسعه همه جانبه این کهن مرز و بوم هستند.
این جانب، ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه ای متعهد،متخصص و سختکوش سراسر کشور تبریک عرض می‌نمایم؛به پاس همه خدمات و زحمات بی شائبه، قدردان مجاهدت های ماندگارشان هستیم.

بدون تردید، روایت عظمت ایران اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه توفیقات بی بدیل حاصل شده در صنعت ارزش
آفرین پتروشیمی و دستاوردهای بی نظیر هلدینگ خلیج فارس ( بزرگترین شرکت پتروشیمیایی و ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه ایران)مرهون و ثمره نگاه حرفه ای، قلم نافذ، زبان و بیان شیوا و دغدغه مندی بی پایان همه خبرنگاران دلسوز است؛ از خداوند متعال تندرستی، بهروزی، موفقیت و سربلندی همه این عزیزان را مسئلت دارم.

علی عسکری
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

https://tejaratava.ir/?p=95726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.