• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در فراخوان حفظ انسجام بسیجیان شرکت:

مجموعه کارکنان شرکت بسیجی و در خط مقدم تولید به کشور خدمت می کنند

  • کد خبر : 95479
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
مجموعه کارکنان شرکت بسیجی و در خط مقدم تولید به کشور خدمت می کنند
مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: مجموعه کارکنان این شرکت بسیجی هستند به این دلیل که در خط مقدم تولید مشغول کار و در راستای خودکفایی صنعت نفت به کشور خدمت می کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست بسیجیان این شرکت که در پی ابلاغ مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) در محل نمازخانه ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار شد، افزود: بزرگترین وظیفه بسیج در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بسیجی باید همواره در میان میدان باشد و کار برای انقلاب و خدمت به مردم را اولویت خود بداند، اظهار کرد: همه باید در جهت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم ، رشد تولید نامگذاری شده است کار، تلاش و همت مضاعف نمائیم.

گلپایگانی با اشاره به اینکه این افتخار بزرگی است که در شرکتی کار می کنیم که در آن تفکر بسیجی حاکم است، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال صنعت حفاری در کشور است و امروز وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین بگوئیم که صنعت حفاری در ایران کجا بود، به کجا رسیده و این شرکت که با اتکا به دانش فنی و توانمندی های ارزشمند در کشور نقش اساسی در فرآیند اکتشاف و تولید ایفا می کند چه اهدافی را در پیش روی خود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر اینکه ما کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی همه سرباز ولایت و ولایت مدار هستیم، افزود: در دولت سیزدهم به صنعت حفاری و شرکت ملی حفاری ایران توجه ویژه ای شده است و هم اینک با گذر از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم، رو به رشد به سمت بهتر شدن و تعالی روز افزون سازمان حرکت می کنیم.

در این نشست سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان در جنوب نیز با تشریح وظایف بسیج در حوزه های مختلف، تصریح کرد: بسیجی انقلابی است و به عنوان سرباز ولایت، به کار خود اعتقاد دارد.

وی با بیان اینکه الگوی بسیج شهید سپهبد قاسم سلیمانی است، افزود: بسیجیان صنعت نفت همیشه پای کار بوده اند و در خط مقدم صنعت قرار دارند و در جهت اقتدار و اعتلای کشور همه توان خود را به کار گرفته اند.

در این نشست که تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت حضور داشتند، پس از سخنرانی و مداحی، نماز جماعت برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=95479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.