• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید خبرنگاران عضو بسیج رسانه از شرکت فولاد آلیاژی ایران

  • کد خبر : 94363
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بازدید خبرنگاران عضو بسیج رسانه از شرکت فولاد آلیاژی ایران
خبرنگاران عضو بسیج رسانه در قالب طرح راهیان پیشرفت از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در روز دوشنبه مورخ ۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ خبرنگاران عضو بسیج رسانه از چهار کارخانۀ شرکت فولاد آلیاژی ایران اعم از کارخانه فولادسازی، کارخانه نورد سنگین، نورد سبک و کارخانه عملیات حرارتی و تکمیل کاری بازدید کردند.

داود پاک طینت مشاور روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد آلیاژی ایران درباره موفقیت های چشمگیر شرکت به ویژه در زمان تحریم، گفت: این شرکت در ۹۰ روز ابتدایی در سال ۱۴۰۲ موفق شد از ۹ رکورد عبور کند و هم اکنون این شرکت صاحب ۴۴۳ گرید فولاد آلیاژی است.

وی با اشاره به اینکه کارمندان شرکت فولاد آلیاژی ایران با رضایت و تعهد به این شرکت خدمت می کنند، تصریح کرد: شکستن رکوردهای پی در پی در این شرکت نشان از این مهم است که در مجموع سطح تعلق سازمانی و رضایت عمومی بالا است.

پاک طینت به قدرت رقابت فولاد آلیاژی ایران در بین فولادهای آلیاژی در دنیا اشاره کرد وافزود: محصولات این شرکت در صنعت خودروسازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزار سازی، نیروگاهی و ریلی کاربرد دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون شرکت فولاد آلیاژی ایران به این سطح از فن و دانش رسیده است که تمام فولادهای آلیاژی مشتریان شرکت را در هر سطح و سفارش تولید می کند و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

نگاه ویژه  شرکت فولاد آلیاژی ایران به مسائل محیط زیستی و توجه به توسعه پایدار

حسین یارحسینی رئیس واحد محیط زیست شرکت فولاد آلیاژی ایران در این بازدید درباره مکانیزم سیستم فیلتر کیسه ای به کار گرفته شده در کارخانه فولادسازی و همچنین مکانیزم های تصفیه و بازچرخانی آب در مجتمع  توضیحاتی ارائه و تاکید کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران تمام تلاش خود را معطوف به  رعایت حدود استانداردهای محیط زیستی ملی کشور و حتی فراتر از آن نموده است و هزینه راهبری  تجهیزات فیلتراسون هوا و آب در شرکت بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در سال برآورد می شود.

یارحسینی به ۶۰ هکتار فضای سبز شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از شاخص‌های محیط زیستی این شرکت اشاره کرد و گفت: با طراحی و اجرای سامانه آبیاری هوشمند، صرفه جویی چشمگیری در زمینه مصرف آب شرکت در فضای سبز صورت گرفته است.

https://tejaratava.ir/?p=94363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.