• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
دکتر محبوبه حور خبر داد:

افزایش تولیدات دامی با آموزش‌های شرکت آرپادانه

  • کد خبر : 94290
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
افزایش تولیدات دامی با آموزش‌های شرکت آرپادانه
مدیرعامل شرکت آرپادانه گفت: این شرکت در حوزه آموزش به دامداران و دامپروران در زمینه تغذیه و جیره‌نویسی برای پرواربندی و افزایش شیردهی دام و موارد آموزشی مرتبط فعال است تا بهره‌وری بیشتر و هزینه کمتری را در این صنعت ایجاد کند.

علیرضا ملاحتی – به گزارش تجارت آوا، خانم دکتر محبوبه حور مدیرعامل شرکت آرپادانه که دارای دکتری تخصصی تغذیه دام از دانشگاه فردوسی مشهد است در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران به معرفی شرکت و تاثرات مهم آموزش در صنعت دامپروری پرداخت و گفت: بیش از ۱۰سال است که به عنوان مشاوره تغذیه  و مشاور جیره نویسی فعالیت میکنم در ۳-۴ سال اخیر کار آموزش در دوره های جیره‌نویسی، دوره  پرواربندی، دوره گاو شیری و هر اموزشی که مرتبط با بحث پرورش دام و تغذیه دام باشد انجام میدهم. ما سازمانی هستیم که در حوزه اموزش فعالیت میکنیم. تیم آرپادانه کار پشتیبانی نیز انجام میدهند لذا هر کس در دوره ها شرکت کند میتواند پشتیبانی و مشاوره جیری نویسی داشته باشد.
دکتر محبوبه حور ادامه داد: افراد مختلفی در شهر های مختلف داریم که در صورت کار با دامدار به طور حضوری در محل حاضر میشوند، اطلاعات را از دامدار گرفته ویدیو ها را تکمیل میکنند و به شخص خود من ارسال میکنند و من از طریق  ویدئوها مشاوره داده و جیره ها را ارسال می کنم.
وی افزود: اولین مشاوره ای که داریم به شکل حضوری برکزار میشود و برای دامداران کوچکی که امکان حضور وجود ندارند مشاوره به شکل آنلاین برکزار میشود. همچنین کچ کسب و کار و بیزنس‌هایی هستیم که مرتبط با حوزه دام هستند، مانند کارخانه های خوراک دام، شرکت های مکمل سازی و هر بیزینسی که در حوزه دام فعالیت میکند.
از آنجایی که ۷۰% هزینه های دامداری، هزینه خوراک آنها است، اگر بتوانیم این هزینه ها را کنترل کنیم میتوانیم دامداری‌های موفق‌تری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آرپادانه افزود: از مهترین مسائلی که داریم میتوان به مواردی مانند اینکه: جیره ها خوب باشند، دامداری آگاهی داشته باشد است و رسالت ما نیز بالا بردن آگاهی دامدار میباشد چرا که وقتی اطلاعات بالا برود سطح بیزنسی رشد میکند و رشد این بیزینس شبب رشد همگی ما میشود.
خانم حور افزود: اولین بار است که به صورت آنلاین ویدیو‌ها و مشاوره‌های دامداری در کشور برگزار میشود و ما اولین و تنها کسی هستیم که میتوانیم کار را به این شیوه پیش ببریم.
از انجایکه در دنیای ارتباطات و تکنولوژی هستیم، میتوانیم به شکل آنلاین باهم در ارتباط باشیم و در سایت و پیج اینستاگرام و شبکه‌های مجازی با دامداران حضور فعالی داشته باشیم، ما حتی دوره‌های رایگان ضبط می‌کنیم و با ارائه آن در راستای مسئولیت اجتماعی و رسالتمان گام برمی‌داریم.
وی ادامه داد: هدف ما از شرکت در نمایشگاه تهران اگاهی دادن به دامدار و افزایش دید دامدار نسبت به آموزش می‌باشد. اقدامی که برای اولین بار انجام میشود و برای اولین بار یک تیم آموزش حرفه ای در کشور در این زمینه فعالیت میکند و ما اولین بار است که در نمایشگاه تیم اموزشی داریم و نشان دهنده این است که آموزش در کشور ما چقدر ضعیف بوده و به ان توجه کافی نشده است. تمرکز ما بر بالا بردن و ارتقا سطح دانش می‌باشد و برای این عمل یک مینی دوره رایگان جیره نویسی مخصوص کسانیکه در نمایشگاه شرکت کردند در نظر گرفته شده و در اختیار آنها قرار میگیرد. همچنین ۴ روز نمایشگاه ورکشاپ تخصصی جیره نویسی برگزار میشود و مطالبی داخل ورکشاپ گفته میشود که هیچ وقت هیچ کس دیگری در مورد آن صحبت نکرده است. مطالب کاملا علمی و پرکاربرد می‌باشند.
در نهایت چشم انداز آینده ما توسعه بحث آموزشی و دامداری‌هایی که تفکر صنعتی دارند است.
مهم نیست تعداد راس هر دامدار چقدر باشد مهم این است این دامداران باید تفکر صنعتی داشته باشند و هرچقدر دامدار بیشتر آموزش ببیند این تفکر صنعتی بیشتر اتفاق می‌افتد.
ما در آینده خیلی بیشتر نگاه بین‌المللی خواهیم داشته و حضور فعالی در سطح بین‌المللی ( مشاوره های بین‌المللی در کشور عراق، کرکوک و سلیمانبه )خواهیم داشت همچنین هلدینگ ما بیشتر رشد میکند و ما با افراد بیشتری در ارتباط خواهیم بود و از طرفی در مهرماه ورکشاپ تخصصی جیره نویسی را در اقلیم کردستان عراق برگزار می کنیم.

https://tejaratava.ir/?p=94290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.