• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
معاون مدیر عامل از میز خدمت سفر ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

چشم‌انداز روشنی برای نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد متصور هستیم

  • کد خبر : 93447
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
چشم‌انداز روشنی برای نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد متصور هستیم
عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، به همراه رییس اداره کل اعتبارات بانک و مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی، میزبان مردم استان بودند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ عضو هیات عامل بانک مسکن در حاشیه حضور در این میز خدمت که به دلیل سفر ریاست جمهوری به این استان برپا شده، گفت: با دستور دکتر حسینی مدیرعامل جدید بانک در میز خدمت حاضر شدیم تا از طریق ارتباط بدون واسطه مسوولان با مردم و احصا و شناسایی مشکلات آنان و همچنین بررسی و رفع موانع طرح نهضت ملی مسکن شاهد گام‌های موثری در مسیر انعقاد قرارداد در این طرح باشیم.

علی کشاورز با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: با مذاکرات صورت گرفته با راه و شهرسازی استان شاهد افزایش تعداد قراردادهای انعقادی و ساخت مسکن برای دهک‌های مدنظر رییس محترم جمهور خواهیم بود.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن با اشاره به گفته مدیرعامل در راستای به‌کارگیری تمام توان خود جهت تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم اهداف بانک را در این خصوص محقق کنیم.

رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن نیز با اشاره به عملکرد استان در طرح مسکن مهر گفت: از ۲۵ هزار و ۳۷۹ واحد تنها ۲۸ واحد تعیین تکلیف نشده که نشان از عملکرد خوب بانک مسکن استان در تعیین تکلیف واحدها در این طرح دارد.

سعید رضا کوهی ادامه داد: از ۴٫۸۶۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن که در سامانه «تم» به این استان معرفی شدند ۲٫۶۶۰ واحد انعقاد قرارداد شده که این میزان از متوسط کشوری بانک بالاتر بوده که نشان‌دهنده عملکرد خوب استان در طرح نهضت ملی مسکن است.

بر اساس این گزارش، علی کشاورز، سعید رضا کوهی و محمد اکبری در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز حضور یافته و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کردند

https://tejaratava.ir/?p=93447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.