• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

  • کد خبر : 93334
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم
مجتبی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را تسلیت گفت

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت ، متن پیام تسلیت مجتبی حمیدیان به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

ملتی که محرم را دارد، مجاهدت و شهادت را دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه تاریخ و زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین است که بر پایه ایمان به خدا، ظلم ستیزی، آزادی و آزادگی رقم خورد. حماسه عاشورا، بیانگر حماسه آزادگان و راست قامتان تاریخ است که در راه دین و اعتقاد الهی خود، مجاهدانه جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند. حقیقت محرم و عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است و پیام عاشورا برای نسل ما زنده نگه‌داشتن این فریضه بزرگ الهی است. امروز نیز ضرورت دارد هر شخصی نسبت به جایگاه و موقعیت اجتماعی خود در جهت تعمیق آموزه های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزشهای اسلامی و فرهنگ عفاف و حجاب در خور شأن این نهضت داشته باشد. بی تردید این اقدام می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی باشد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص ایشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت، مردم ولایی شهرستان بافق و کارکنان شریف شرکت سنگ آهن مرکزی  تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با استعانت از الطاف الهی توفیق شرکت در مراسم عزاداری را پیدا کرده و از این ایام معنوی، حظ و بهره لازم و کافی را ببریم.

مجتبی حمیدیان
مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق

https://tejaratava.ir/?p=93334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.