• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌کند

  • کد خبر : 93206
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌کند
چهارمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل شنبه 31 تیر 1402 برگزار خواهد شدچهارمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع «مدیریت صندوق ریسک» روز شنبه 31 تیر1402 از ساعت 09:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در چهارمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «مدیریت صندوق تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «استاندارد مدیریت ریسک در کسب‌و‌کار تکافل» و «اهمیت مدیریت صندوق ریسک تکافل» توسط محمد صابر رملی مدیر عامل شرکت تکافل شرکات آم برهاد مالزی، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir  برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
گفتنی است محمد صابر رملی در دوران فعالیت خود، علاوه بر ریاست کارگزاری شرکت بیمه پاسفیک برهاد۱ ، ریاست کارگزاری شرکت بیمه برجایا سومپو برهاد۲  و ریاست بخش ارزیابی ریسک رشته‌های اموال و فنی شرکت بیمه ایس جرنه برهاد۳ ، سِمت معاون مدیر کل بخش عملیات تکافل شرکت تکافل مالزی برهاد را نیز در کارنامه دارد.

https://tejaratava.ir/?p=93206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.