• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

سود صندوق توسعه صادرات آرمانی واریز شد

  • کد خبر : 92023
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
سود صندوق توسعه صادرات آرمانی واریز شد
سود دوره 31 روزه منتهی به 16 تیرماه 1402 صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی معادل 23.2درصد سالانه، روز جمعه مورخ 16 تیرماه 1402 به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتیاطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی یکی از بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است که از سال ۹۴ با مدیریت تامین سرمایه تمدن آغاز به فعالیت کرده است. این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد و با ضمانت بانک توسعه صادرات ایران جای تردیدی برای سرمایه‌گذاران باقی نمی‌گذارد. ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری صد هزار تومان است و هر فرد حتی با یک واحد نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری را شروع کند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

در حال حاضر کل خالص ارزش دارایی ها این صندوق بیش از ۱۳همت است که نرخ سود موثر سالانه صندوق معادل ۲۵٫۷درصد می باشد .

سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس«ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است .

https://tejaratava.ir/?p=92023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.