• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

لازمه تحول در بانک شناخت کافی از وضع موجود است

  • کد خبر : 91748
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
لازمه تحول در بانک شناخت کافی از وضع موجود است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست بررسی گزارش «پروژه تحول راهبردی بانک» گفت: دغدغه بنده از ابتدا این بود که سند تحول ۱۴۰۴ باکیفیت بالا و به صورت علمی تدوین و اجرایی شود،بر این اساس پیش نیاز اجرای هر برنامه تحولی شناخت وضع موجود است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدشیخ حسینی افزود:گزارش پروژه تحول راهبردی نشان می دهد که کارشناسان این طرح به شناخت و دریافت خوبی از سازمان دست پیدا کرده اند.
وی ادامه داد:گام بعدی پس از تدوین سند تحول راهبردی بانک اجرای پرقدرت آن در تمام سطوح بانک است.
شیخ حسینی تصریح کرد:در مسیر تدوین سند تحول راهبردی بانک توسعه تعاون کارشناسان وزارت تعاون،وزارت امور اقتصادی ودارایی،اتاق تعاون و بانک مرکزی می توانند کمک موثری کنند.
در بخش دیگری از این نشست دکتر ولیان، مجری طرح تحول راهبردی بانک توسعه تعاون اعلام کرد:بر اساس افق ترسیم شده در ۱۴۰۴ بانک توسعه تعاون به بانک برتر و پیشرو در ارائه خدمات مالی و اعتباری دیجیتال به شرکت های تعاونی و بنگاه های کوچک و متوسط تبدیل می شود.
وی در تشریح وضع موجود بانک گفت:بانک توسعه تعاون در مرز دو اکوسیستم بانکی و تعاونی قرار دارد و به نوعی بازیگر اختصاصی این فضای مشترک است.
ولیان ادامه داد:رنگ بخش تعاون در بدنه سازمان ضعیف است. با تدوین سند تحول راهبردی بانک ماموریت و جایگاه بانک توسعه تعاون در زیست بوم تعاونی کشور را بازتعریف می کند.
وی با بیان اینکه تحول دیجیتال به معنای تحول آی تی نیست، گفت: سازمان باید بتواند تغییررا نهادینه کند ودر همه ارکان و لایه های سازمان تحول اتفاق بیفتد.
ولیان اعلام کرد:درچارچوب شناسایی محرک های تحول،اسناد بالادستی شامل سند تحول دولت مردمی، سند توسعه بخش تعاون، برنامه هفتم توسعه ، قانون بودجه، سند الزامات حاکمیت شرکتی،مستندات بانک و گفت و گو با نفرات کلیدی در دستور کار قرار گرفت.
مجری طرح سند تحول راهبردی بانک در پایان گفت:انتظار می رود هفت ساحت فرآیندها،ساختارسازمانی،سیاست ها ،جریان اطلاعات،فرهنگ و رفتار،مهارت ها و شایستگی ها و زیرساخت ها در مرحله سوم با تحول روبرو شود.
حسن سرین،رئیس اداره کل پژوهش مرکز آموزش و پژوهش نیز در این نشست اعلام کرد:تدوین سند تحول ۱۴۰۴ بانک توسعه تعاون باید به چهار آرمان فرصت آفرینی،مزیت آفرینی،ثروت آفرینی و ارزش آفرینی منتهی شود.
در بخشی ازاین جلسه مدیران حاضر نکاتی را پیرامون سند تحول بانک مطرح کردند.

https://tejaratava.ir/?p=91748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.