• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
در آیین تجلیل از یک‌صد برند برتر سالجاری

؛شرکت پتروشیمی شیراز درخشید

  • کد خبر : 90889
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
؛شرکت پتروشیمی شیراز درخشید
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در آیین تجلیل از یک صد برند برتر سال۱۴۰۲ موفق به دریافت چندین عنوان جایزه، تندیس و لوح تقدیر این اجلاسیه شد.

بزرگترین گردهمایی مدیران صمت با عنوان آیین تجلیل از یکصد برند برتر سال با حضور و حمایت از وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای پژوهشی و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته کشور  با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها  در ۴ تیر ماه سال ۱۴۰۲  در سالن مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این آیین ضمن معرفی و تقدیر از برندهای برتر سال بر اساس بررسی فرآیند عملکرد سالانه در پنج شاخص خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری، محبوبیت مصرف کننده، کیفیت و مسئولیت پذیری اجتماعی با فراهم نمودن آمار و اطلاعات مفید در مورد بنگاههای اقتصادی کشور فضای روشن تری از کسب و کار و میزان اثر گذاری شرکت‌ها در اقتصاد کشور ارائه شد.

بر اساس همین گزارش حیدرنیا مدیرعامل پتروشیمی شیراز موفق به دریافت تندیس جایزه رهبری بازار، تندیس زرین برترین شرکت در شاخص مسئولیت پذیری، لوح تقدیر برندینگ ویژه مدیر برتر و برگزیده ستاره مدیریت ایران و اهدای نشان شایسته سالاری از این اجلاس شد.

به گزارش ایلنا، این اجلاس همزمان با روز صنعت، معدن و تجارت و با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار و ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص‌های نوین برند سازی و تاثیرات آن در افزایش فروش تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور، علمی تر کردن فضای تصمیم گیری مدیران  و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=90889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.