دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در جلسه بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی شرکت، از تلاشهای همکاران حوزه فنی قدردانی و تاکید کرد: هوش عاطفی مدیران و ایجاد رابطه حسنه بین مدیران و کارکنان، زمینه ساز تعامل و همکاری موثر است.
مدیرعامل بیمه ایران، رشد و بالندگی شرکت را در این مدت مرهون تلاش،کوشش، ایثار و ازخود گذشتگی مجموعه ارکان شرکت دانست و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی همکاران شرکت و شبکه فروش، بر ضرورت تداوم روند تحرک و فعالیت بیشتر در جهت توسعه و تعمیم خدمات بیمه در چهار ماهه پایانی سال تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این نشست تخصصی، آقای زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران گزارشی از شرایط و عملکرد مجموعه بخش فنی شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ ارایه کرد.
معاون فنی بیمه ایران، حق بیمه تولیدی شرکت را با ۱۶۲هزار میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت را ۴۷ درصد اعلام و اضافه کرد: هم اکنون اوضاع فنی شرکت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و افزایش سهم شرکت و برخورداری از سهم کیفی ۳۵ درصدی از صنعت بیمه حاکی از رشد و افزایش کیفیت و کمیت فعالیت بیمه ایران است.
در این جلسه، مدیران کل و معاونین ادارات کل اتکایی، اتومبیل، اشخاص، مسئولیت، حمل و نقل، اموال، آتش سوزی، انرژی، امور بین الملل و بازاریابی شرکت با ارایه گزارش هایی تفصیلی، به تشریح عملکرد حوزه فنی متبوع پرداخته و از طراحی و خلق محصولات نوین بیمه ای تا پایان سال جاری خبر دادند.