• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

کسب و کارهایی که تغییر را نمی‌پذیرند محکوم به حذف از بازار هستند

  • کد خبر : 90169
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کسب و کارهایی که تغییر را نمی‌پذیرند محکوم به حذف از بازار هستند
تحول دیجیتال در زنجیره تامین و لجستیک امری اجتناب‌ناپذیر است این اعتقاد محمدرضا قادری عضو هیات مدیره شرکت ملی پست و رئیس مرکز نوآوری است. او بر این باور است .

محمدرضا قادری عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در رویداد میز کارآفرینان خاورمیانه به تاریخچه تحول دیجیتال در زنجیره تامین و لجستیک پرداخت و گفت در عصر دیجیتال مشتری در مرکز طراحی خدمات قرار دارد و خدمات باید شخصی‌سازی شده باشد و در وهله دوم فضای کسب و کاری برای بقا نیاز دارد که در اکوسیستم کار کند.

قادری در ادامه توضیح داد تحول دیجیتال سازمان‌ها را به سوی پایداری و ارزش آفرینی می‌برد. تحول دیجیتال در زنجیره تامین و لجستیک امکان ردیابی و مانیتورینگ و بالابردن سرعت و کارایی را به همراه خود دارد و شرکت‌هایی مثل آمازون، علی‌بابا و DHL بهترین نمونه از این دست هستند.
قادری همچنین نبود یک راهبر دیجیتال، عدم بهره‌برداری از داده‌ها و تحلیل قدرتمند آنها، نادیده گرفتن امنیت داده‌ها را چالش‌های مهم این حوزه دانست و گفت: تحول دیجیتال از اتوماسیون فرآیندها و بهره‌گیری از داده‌ها و آنالیز آنها و استفاده از فناوری اطلاعات شروع می‌شود و برای مهاجرت به دنیای دیجیتال باید به زبان فناوری مسلط شد.
در بخش دیگری از این رویداد مسعود شکرانی مدیرعامل گروه داده‌ورز هم به توضیحاتی در زمینه فعالیت‌های داده‌ورز پرداخت و گفت: بخش فناوری و توریسم تحول دیجیتال را ممکن می‌کند و نجات‌بخش اقتصاد ایران است.

منبع: پیوست

https://tejaratava.ir/?p=90169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.