• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تکریم مودیان اولویت اول سازمان امورمالیاتی است/ تاکید بر استفاده از ظرفیت میز خدمت در ارتباط با مردم

  • کد خبر : 87162
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
تکریم مودیان اولویت اول سازمان امورمالیاتی است/ تاکید بر استفاده از ظرفیت میز خدمت در ارتباط با مردم
رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت میز خدمت در ارتباط با مردم گفت: تکریم مودیان اولویت اول سازمان امورمالیاتی است و برای گسترش این ظرفیت باید همه توان به کار گرفته شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی مالیاتی (اینتا)، سیدمحمدهادی سبحانیان،رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور صبح امروز در مراسمی که به مناسبت آزادسازی خرمشهر از سوی حوزه مقاومت بسیج این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و سالروز سوم خرداد گفت: باید از ظرفیت روحیه بسیجی استفاده کرده و  گسترش این روحیه در تحقق اهداف مالیاتی موثر واقع شود و شاهد توسعه این مساله در کارکنان سازمان امور مالیاتی باشیم.

وی با تاکید بر رویه تکریم مودیان به عنوان اولویت اول سازمان امورمالیاتی کشور خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما مردم به شدت خوبی داریم که باید قدردان آنان باشیم و  این مساله نه تنها در حرف بلکه در عمل نیز نشان دهیم. تکریم مودیان به معنای آن است که به مردم احترام بگذاریم و برخورد با افراد به شیوه مناسبی انجام شود.

سبحانیان با تاکید بر ضرورت آموزش برای تکریم مودیان تصریح کرد: باید به سمت مقوله آموزش رفته و این از مسائل مهمی است که باید حتما آن را دنبال کنیم چراکه تحقق این موضوع می‌تواند ما در تحقق اهداف خود در سازمان امور مالیاتی یاری سازد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور یادآور شد: نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که مردم شبهات و سوالات بسیاری دارند که وقتی به یک سوال ساده آنان پاسخ داده می‌شود، تمامی ذهنیت آنان نسبت به مسائل تغییر کرده و خودم این مساله را در زمانی که در وزارت اقتصاد بودم، مشاهده کرده‌ام.

وی با بیان اینکه تعامل موثر در برخورد با مردم می‌تواند در اصلاح رویه‌ها موثر باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت از جمله اقداماتی است که می‌تواند بسیار موثر باشد و من بر توسعه این مساله در دیگر استان‌ها به دوستان تاکید کرده‌ام و این موضوع را در استان‌ها افزایش خواهیم داد.

سبحانیان با بیان اینکه میز خدمت می‌تواند برکات زیادی را به همراه داشته باشد، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیک کرده و تکالیف ما را در این حوزه مشخص می‌کند. افزایش رضایتمندی مودیان از جمله دستاوردهایی است که میز خدمت به همراه دارد و امیدوارم که شاهدگسترش ظرفیت این مساله در کشور باشیم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به سوابق خود در بسیج تصریح کرد: من در سنوات گذشته توفیق داشتم که در بسیج فعالیت کنم وامیدوارم با استفاده از ظرفیت بسیج و روحیه بسیجی بتوانیم تعامل خوبی را میان مودیان، مردم و سازمان امور مالیاتی کشور ایجاد کنیم.

سبحانیان درپایان با اشاره به اقدامات خوبی در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی درحال انجام است، خاطرنشان کرد: با توجه به تکالیف بسیاری که برعهده سازمان امور مالیاتی قرار دارد و تاکیدی که بر هوشمندسازی نظام مالیاتی داریم، حتما باید از حداکثر ظرفیت بسیج در این حوزه استفاده کنیم.

تاجمیرریاحی: جنگ اقتصادی راهبرد دشمن برای مقابله با ایران است

حسین تاجمیرریاحی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی هم با اشاره به تلاش شکست خورده دشمنان برای مقابله با کشورمان گفت: آزادسازی خرمشهر از جمله اتفاقاتی بود که با مدد الهی ممکن شد و همانگونه بنیانگذار کبیر انقلاب بر این مساله تاکید داشتند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در راه است، اشاره و خاطرنشان ساخت: دشمن در مقاطع و مباحث مختلف سناریوی آزادسازی و اشغال خرمشهر را اجرایی کرده است و ما در حوادث مختلف شاهد این مساله بوده‌ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه ایران به دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف رسیده است، تصریح کرد: درحوزه‌های علمی، تکنولوژی، نانو، هوافضا ودر حوزه اقتصادی که به آن انتقاد داریم، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: ایران امروز به توانایی تولید موشک‌های نقطه‌زن رسیده است که از این رو هراس به دشمن وارد شده و همچنین تسلط ایران به حوزه فضایی بسیارقابل قبول است، در نتیجه اقتدار ایران قبل و بعد ازانقلاب با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

تاجمیرریاحی با اشاره به جنگ اقتصادی پیش‌روی کشورمان تصریح کرد: دشمن اکنون که در برهه‌های مختلف با شکست مواجه شده است، سعی دارد که با ایجاد نارضایتی به اهداف خود دست یابد.

وی ادامه داد: نظام اقتصادی کشورمان که در سال‌های اخیر تنها متکی به درآمد نفتی بود و ما را در این حوزه در مقابل دشمن آسیب‌پذیر می‌کرد، اکنون شرایط بهتری پیدا کرده  و شاهدیم که تحقق درآمدهای مالیاتی از جمله ابزاری است که در این زمینه به کمک کشور آمده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیح سازمان امور مالیاتی با اشاره به تاثیرات گسترده میزخدمت تصریح کرد: نحوه برخورد ما با مردم در این مساله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مالیات گرفتن از مردم باید با رعایت شأن واحترام آنان انجام شود و مساله اعتمادسازی از جمله وظایفی است که ما بر عهده داریم.

تاجمیرریاحی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت ارتقای سلامت اداری تاکید کرد و خواستار تلاش همگانی برای تحقق این مساله شد.

در این مراسم که با حضور معاونان و مدیران سازمان امور مالیاتی همراه بود، از سامانه امور پیامکی و نشان حوزه مقاومت بسیح سازمان امور مالیاتی رونمایی شد.

همچنین در این مراسم به ۶ نفر از برندگان مسابقات سراسری قرآنی ماه مبارک رمضان هدایایی از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی تقدیم شد.

https://tejaratava.ir/?p=87162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.