• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
1

ادای احترام معاون وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت به مقام شامخ شهید گمنام در شرکت ملی حفاری ایران

  • کد خبر : 86892
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
ادای احترام معاون وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت به مقام شامخ شهید گمنام در شرکت ملی حفاری ایران
دکتر محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفر یک روزه به استان خوزستان با حضور در شرکت ملی حفاری ایران به مقام شامخ شهید گمنام در این شرکت ادای احترام کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز جمعه (پنجم خردادماه ۱۴۰۲ ) همزمان با یکصد و پانزدهمین سالگرد اکتشاف نفت در مسجدسلیمان، برگزار شد مدیر تولید و رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مدیران عامل شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری، نفت و گاز اروندان، تعدادی از معاونان و مدیران ارشد صنعت نفت، مدیران نفتی شرکت های مستقر در استان خوزستان و جمعی از متخصصان صنعت نفت نیز حضور داشتند.

همزمان با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران بر مزار شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران، تابلو نفیس نقاشی “شهید گمنام” که توسط حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند خوزستانی طراحی و آماده گردیده است، رونمایی شد.

همچنین در سالگرد اکتشاف نفت در مسجدسلیمان، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت در این منطقه با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

مجری این طرح که در زمینی به مساحت افزون بر ۴ هزار متر مربع احداث می شود سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت
می باشد.

این بیمارستان شامل بخش‌های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس، زنان و زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه و… خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=86892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.