• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

طرح “رفاه فردا” بانک رفاه کارگران، طرحی برای حمایت از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 85550
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
طرح “رفاه فردا” بانک رفاه کارگران، طرحی برای حمایت از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی

با هدف حمایت از مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، طرح “رفاه فردا” بانک رفاه کارگران رونمایی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران تحت پوشش این سازمان و بستگان درجه یک آنان (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) مشروط به دارا بودن حساب نزد بانک رفاه کارگران، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. 

بر اساس این گزارش، سپرده‌گذاری در این طرح در دو قالب “سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت” و “سپرده قرض‌الحسنه جاری” انجام می‌شود که در سپرده‌های بلندمدت علاوه بر پرداخت سود به این سپرده‌ها، تسهیلات به میزان ۳، ۶ و ۸ برابر میانگین مانده سپرده‌های بلندمدت مشتری با نرخ سود ۲ درصد کمتر از نرخ‌های مصوب و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه پرداخت می‌شود. 

تسهیلات پرداختی به سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری نیز به میزان ۲ تا ۸ برابر میانگین مانده حساب جاری در دوره سپرده‌گذاری با نرخ سود ۲ تا ۱۷ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مراکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند. 

https://tejaratava.ir/?p=85550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.