• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل تاپیکو: پروژه ۲ ساله را ۸ ماهه تحویل می دهیم/استاندار خراسان شمالی: تاپیکو همواره پشتیبان طرح های پتروشیمی خراسان بوده

  • کد خبر : 82844
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
مدیرعامل تاپیکو: پروژه ۲ ساله را ۸ ماهه تحویل می دهیم/استاندار خراسان شمالی: تاپیکو همواره پشتیبان طرح های پتروشیمی خراسان بوده
دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت گاز پتروشیمی تامین، دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، دکتر محمد وحیدی و محمد پاکمهر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهندس حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان و جمعی دیگر از مسئولین استان ظهر امروز از روند پیشرفت پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان بازدید به عمل آوردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی؛ در حاشیه این بازدید مدیرعامل تاپیکو در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی ۲ سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.
اسم خانی بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح مشخص خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان افزود: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم این طرح بایستی هر چه زودتر اجرایی می شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.
دکتر حسین نژاد ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته اند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: به طور جد پیگیری های لازم را برای اجرای این طرح بر اساس فرمایشات رئیس جمهور را خواهیم داشت.

https://tejaratava.ir/?p=82844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.