• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 8252
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارزیابی مستمر خدمات غیرحضوری این سازمان خبر داد و گفت: به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌های ذینفعان و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری، ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به گزارشتجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در پنجمین جلسه رونمایی از خدمات ۳۰ گانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ اظهار داشت: امروز نهمین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی است، رونمایی می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=8252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.