• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
معاون مدیر عامل در همایش هم اندیشی کارشناسان حقوقی بیمه ایران عنوان کرد :

امور حقوقی بستر اصلی فعالیت بیمه گری است

  • کد خبر : 78170
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
امور حقوقی بستر اصلی فعالیت بیمه گری است

عبدالصمد خدامی معاون حقوقی، هماهنگی امور استان ها شعب و نمایندگی ها در همایش تخصصی هم اندیشی آموزشی روسای ادارات حقوقی و مدیران استان ها ضمن خیر مقدم به حاضرین و قدرشناسی از خدمات کارشناسان و پیشکسوتان بیمه ایران به بخصوص در حوزه حقوقی به سبب خدمات پرزحمت آنها در این عرصه، امور حقوقی را بستر اصلی فعالیت بیمه گری ( فروش تعهد) عنوان کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران خدامی  هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی را دو موضوع توسعه فرهنگ گفتگوی شفاف به خصوص ، بیان چالش ها و آسیب شناسی مسائل حرفه‌ای و نیز ایجاد زمینه توسعه سازمان از طریق توسعه فردی کارکنان اعلام نمود و اظهار داشت : فعالیت حقوقی، کاری سخت ، قضاوتی، پیچیده و مرتبط با تجربیات شخصی و دانش ضمنی و متفاوت با امور معمول کارمندی است . بر همین اساس شان کارشناسی ازنظر من ارزشمند تر از پست و جایگاه سازمانی است.
معاون مدیر عامل در ادامه ، گسترش درک عمومی و ادبیات مشترک از حقوق بیمه در سطح شرکت را ضروری دانست و گفت: با توجه به ماهیت کار حقوقی ،  پیگیری و جبران خدمات همکاران حقوقی از جمله فوق العاده حمایت قضایی و نیز امکان ایجاد پست سازمانی با ماهیت و اهمیت کار حقوقی در استان ها مورد  تاکید است .
خدامی  همراهی مدیران استانها و امور شعب را در این راستا خواستار شد و  گفت: با توجه به واگذاری فعالیت‌های اجرایی اداره کل حقوقی به اداره کل شعب استان تهران،  امور سیاست گذاری و نظارت موثر و توسعه آموزش و نیز ملموس سازی و عرضه نتایج عملکرد همکاران ادارات حقوقی، از وظایف مهم اداره کل حقوقی و امور قراردادها در آینده است.

https://tejaratava.ir/?p=78170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.