• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تشریح کرد؛

جزییات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات

  • کد خبر : 35660
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
جزییات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات
مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، جزییات اقدامات سازمان متبوع خود را در بازرسی و رسیدگی به شکایات تشریح کرد.

علیرضا ملاحتی – تجارت آوا، دکتر علیرضا اعرابی با اشاره به اهم عملکرد دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: در این رابطه کل شکایات دریافت شده از ذینفعان سازمان هزار و ۳۶۸ مورد است که ۸۸۴ مورد از شکایات دریافت شده مربوط به بیمه شدگان سازمان بوده است .

وی افزود: همچنین ۲۲ مورد از شکایات دریافت شده از طرف دفاتر پیشخوان دولت مطرح شده است، از سوی دیگر بیشترین تعداد شکایت بیمه شدگان و پزشکان موسسات تشخیصی درمانی مرتبط با موضوع نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بوده است، به طوری که بیمه شدگان ۲۷۸ مورد و پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی ۳۰۵ مورد است.

مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: البته بیشترین تعداد شکایت بدون در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان تهران با ۳۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان های خراسان شمالی و جنوبی هر کدام با ۳مورد شکایت است.

دکتر اعرابی اظهار داشت: بیشترین تعداد شکایت با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان سمنان با ۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۳۴ مورد شکایت می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=35660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.