• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از پاکسان

  • کد خبر : 30585
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از پاکسان
پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: رئيس هيئت مديره شركت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي و مديرعامل شركت توسعه صنايع بهشهر از فعالیت‌ها و برنامه‌های عملیاتی شده در این مجموعه بازدید کردند.

بابک سعیدی رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان و اعضای هیئت مدیره، ضمن بازدید از واحدهای مختلف تولیدی و بخش های گوناگون این مجموعه، در جریان اقدامات صورت گرفته در این مجموعه قرار گرفتند.

این بازدید روز سه شنبه دوم شهریورماه سال جاری در راستای فراهم سازی امکانات پشتیبانی شرکت های بالا دستی ازشرکت های گروه و در جهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید صورت گرفت.

در این بازدید، مدیرعامل پاکسان به تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه پرداخت و ضمن معرفی طرح های به بهره برداری رسیده، در خصوص پیشرفت سایر پروژه های در دست اقدام توضیحاتی ارائه نمود.

سپس در ادامه، به منظور شناسایی موانع و کاهش ریسک های تولید، راه‌های بهبود فرایندهای جاری و… مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت تا طرح‌های نوین ضمن تاکید بر تکمیل سبد مایعات شوینده و محصولات صنعتی در دست اقدام شتابی فزاینده بیابد.

سعیدی رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر اقدامات صورت گرفته در پاکسان را بسیار موثر دانستند و خواستار تداوم و ارتقاء برنامه‌های جاری شدند.

در یک سال گذشته در شرکت پاکسان هر روز شاهد بهره برداری از طرح های مفید و موثر در بخش های تولیدی، خدماتی و رفاهی پرسنل هستیم که تمامی این طرح ها با تأکیدات و تمهیدات خاص و مجدانه مدیریت این مجموعه محقق شده و به مرحله اجرا رسیده است.

https://tejaratava.ir/?p=30585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.