• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 28244
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوی
علي خورسنديان عضو هیأت مديره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوي به منظور ارزیابی وضعيت آنان و همفكري با صنعتگران استان بازدید كرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این سفر از واحد های تولیدی و صنعتی رینگ سازی مشهد، عایق خودرو توس و پویا گستر خراسان بازدید نمود و در خلال این بازدیدها با مدیران این شرکت ها که از صنعتگران و کارآفرینان با سابقه این استان هستند، به گفتگو پرداخت و برای رسیدگی به درخواست های آنان و رفع موانع و معضلاتی که بر سر راه پیشرفت و توسعه این واحدها وجود دارد، وعده همکاری و مساعدت داد.

اهم دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار با این صنعتگران حول محور تسهیل و تسریع دریافت تسهیلات در استان ها و افزایش سقف اختیارات شعب بود و در طول بازدیدها مدیران شرکت های یاد شده بر نقش پررنگ بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان تأکید ویژه داشتند.

شرکت رینگ سازی مشهد در زمینه تولید و صادرات و واردات رینگ چرخ انواع خودرو و اجزاء متشکله آن و انجام خدمات فنی و مهندسی انواع قطعات خودرو فعالیت دارد و از بانک صنعت و معدن تسهیلاتی به مبلغ ۵۴۵ میلیارد ریال دریافت نموده است.

شرکت عایق خودرو توس به تولید انواع قطعات خودرو و تهیه مواد اولیه و طراحی وساخت انواع عایق های مگنتی مبادرت دارد و بانک صنعت و معدن تسهیلاتی به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال به این واحد تولیدی پرداخت کرده است.

شرکت پویا گستر خراسان نیز در شهرک صنعتی توس واقع شده است و در زمینه تولید فرآورده های لاستیکی اعم از قطعات صنعتی و انواع شلنگ و نوارهای لاستیکی فعالیت می کند و از بانک صنعت و معدن ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت داشته است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با حضور در شعبه مشهد در جمع کارکنان مستقر در این شعبه از تلاشها و تشریک مساعی همکاران شعب در بهبود شاخص های عملکردی بانک تقدیر نمود و بیان داشت: امسال در شاخص هایی همچون گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، مانده سپرده های چهارگانه و وصول مطالبات نتایج چشم گیری حاصل شده است و هدف ما این است که تا پایان سال در تمامی شاخص های عملکردی به نتایج موفقیت آمیزی دست پیدا کنیم.

https://tejaratava.ir/?p=28244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.