• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بیمه معلم خطاب به کارکنان در پی موفقیت بیمه معلم در سال مالی ۹۹

  • کد خبر : 26970
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
پیام مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بیمه معلم خطاب به کارکنان در پی موفقیت بیمه معلم در سال مالی ۹۹
در پی برگزاری مجمع عمومی بیمه معلم، مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت، طی پیامی صمیمانه به کارکنان ، نمایندگان و شبکه‌فروش، موفقیت بیمه معلم در سال مالی ۹۹ را مرهون انسجام سازمانی و تلاش کلیه اجزا سازمان دانستند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل در این پیام اذعان داشتند: بدون شک همدلی و وفاق سازمانی سبب شد بیمه معلم سود ۶ برابری نسبت به سال قبل را تجربه کند و رشد ۲۹درصدی حق‌بیمه نیز در نتیجه حرفه‌ای‌گری و تلاش کلیه کارکنان اعم از صف و ستاد و به ویژه شبکه فروش است.

در ادامه این پیام صمیمانه تصریح شده‌است: تلاش‌ها و از خودگذشتگی کارکنان ، نمایندگان و شبکه فروش را در سال سخت کرونایی، ارج می‌نهیم و معتقدیم تحقق اهداف جز در سایه تلاش کارکنان توانمند و شبکه فروش متخصص امکان‌پذیر نخواهد بود.

هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه معلم تاکید داشت:

پیروز اصلی میدان، کارکنان و نمایندگان شایسته هستند که با اتکا بر سند استراتژیک بیمه معلم، در سال ۹۹ گام‌های استواری برداشتند.

بر این باوریم که این انسجام و شایستگی سازمانی در سال۱۴۰۰ نیز تداوم خواهد یافت و بیمه معلم را بیش از پیش در مسیر شفافیت و موفقیت همراهی خواهد کرد.

بر تلاش‌های بی دریغ شما واقفیم و در مسیر حرکت، به یاری شما امیدواریم.

آنچه در این سال‌ها گذشت ، پیام همدلی و همزبانی داشت و امید آنکه همچنان شاهد نام بیمه معلم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر کشور باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=26970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.