• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

قرارداد آتی صندوق طلا به‌زودی از سوی بورس کالای ایران راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر : 25133
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
قرارداد آتی صندوق طلا به‌زودی از سوی بورس کالای ایران راه اندازی خواهد شد
با برگزاری کارگاه‌های آموزشی معاملات آتی صندوق طلا از سوی شرکت بورس کالای ایران، راه‌اندازی این معاملات در آینده‌ای نزدیک قوت گرفت.

شرکت بورس کالای ایران فراخوانی در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی معاملاتی آتی صندوق طلا منتشر کرده است. به این ترتیب با هدف ارتقا ابزارهای مالی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع برای فعالان بازار سرمایه، بستر معاملات قرارداد آتی صندوق طلا در بازار مشتقه بورس کالا فراهم خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق کارگزاری مفید برای معاملات این قرارداد اقدام کنند.

ایجاد بسترهای متنوع برای سرمایه‌گذاری به فعالان بازار سرمایه کمک می‌کند تا پوشش ریسک بهتری داشته باشند. معاملات قرارداد آتی صندوق طلا در بازار مشتقه بورس کالا می‌تواند یکی از این بسترهای متنوع برای سرمایه گذاری باشد. کاربران می‌توانند پس از اخذ کد معاملاتی آتی از طریق کارگزاری مفید، برای معاملات این قرارداد اقدام کنند.

بهتر است بدانید برای گرفتن کد آتی باید هنگام مراجعه حضوری به شعب کارگزاری مفید، شناسنامه، کارت ملی و یک گواهی مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم) را به همراه داشته باشید. پیش‌نیاز گرفتن کد آتی، داشتن کد بورسی است. پس از انجام ثبت نام و تکمیل مدارک مورد نیاز، اطلاعات شما به بورس کالا ارسال می‌شود و بعد از تایید توسط بورس کالا، فرم‌های دیگری صادر می‌شود که مجددا برای امضای آن باید به شعبه کارگزاری مراجعه کنید.

https://tejaratava.ir/?p=25133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.