بازاریابی بیمه به مبحث بازاریابی خدمات بیمهای بر مبنای مشتریمداری و کسب سود اشاره دارد. بازاریابی بیمه بر تدوین ترکیبی ایدهآل برای کسب و کار بیمه تمرکز میکند تا شرکتهای بیمه در یک چشمانداز درست شکوفا شوند و بقا داشته باشند. منظور از ترکیبی ایدهآل برای کسب وکار بیمه این است که بتوانیم کیفیت خدمات شرکتهای بیمه را با ارائهی ترکیبی منصفانه از خدمات اصلی و جانبی بهبود دهیم.
از آنجا که صنعت بیمه برای ادامهی حیات خود و گسترش فعالیت خود به اجرای اصولی بازاریابی نیاز دارد، کتاب حاضر از مجموعه انتشارات موسسه چارتر و برای استفاده مخاطبانی مانند مدیران، دانشجویان و فعالان صنعت بیمه انتخاب و ترجمه شده است.
انتشارات دانشگاه خاتم
سامانه کتاب دانشگاه خاتم
https://publications.khatam.ac.ir/
شماره تماس:
۰۲۱۸۹۱۷۴۱۲۴
#کتاب #بازاریابی #بیمه