• امروز : پنج شنبه - ۲۷ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

گفتگوی دکتر رفیق‌دوست با رسانه‌ها در پتروکم ۱۴۰۳ چالش کم‌آبی و سوءمدیریت منابع مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت‌های پیشرفته و تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود/ اقدام ماندگار هلدینگ خلیج‌فارس برای توانمندسازی جامعه محلی و کاهش بیکاری در عسلویه/ جنوب استان بوشهر از ناترازی اشتغال رنج می‌برد/ به یک ائتلاف اجتماعی برای حل مشکلات مردم نیاز داریم بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه گل گهر در نمایشگاه باشگاه تولید و‌ تحول تشکیل کارگروه سه جانبه برای پیگیری تامین انرژی مورد نیاز شهرک‌های صنعتی/ پیگیری ردیف بودجه نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های صنعتی در بودجه کشور/ تأمین کسری برق مورد نیاز صنایع از طریق انرژی خورشیدی افتتاح خط تولید خودکار ۳ میلی در شرکت دانش بنیان تولیدکننده نوشت افزار توسط معاون وزیر صمت بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای تولیدی داد و ستد ۴۵۲ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

1

کتاب بازاریابی محصولات و خدمات بیمه

  • کد خبر : 162420
  • ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کتاب بازاریابی محصولات و خدمات بیمه
کتاب بازاریابی محصولات و خدمات بیمه

بازاریابی بیمه به مبحث بازاریابی خدمات بیمه‌ای بر مبنای مشتری‌مداری و کسب سود اشاره دارد. بازاریابی بیمه بر تدوین ترکیبی ایده‌آل برای کسب و کار بیمه تمرکز می‌کند تا شرکت‌های بیمه در یک چشم‌انداز درست شکوفا شوند و بقا داشته باشند. منظور از ترکیبی ایده‌آل برای کسب ‌وکار بیمه این است که بتوانیم کیفیت خدمات شرکت‌های بیمه را با ارائه‌ی ترکیبی منصفانه از خدمات اصلی و جانبی بهبود دهیم.
از آن‌جا که صنعت بیمه برای ادامه‌ی حیات خود و گسترش فعالیت‌ خود به اجرای اصولی بازاریابی نیاز دارد، کتاب حاضر از مجموعه انتشارات موسسه چارتر و برای استفاده مخاطبانی مانند مدیران، دانشجویان و فعالان صنعت بیمه انتخاب و ترجمه شده است.

انتشارات دانشگاه خاتم

سامانه کتاب دانشگاه خاتم
https://publications.khatam.ac.ir/

شماره تماس:

۰۲۱۸۹۱۷۴۱۲۴

#کتاب #بازاریابی #بیمه

Reinsurance journal

https://tejaratava.ir/?p=162420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.