• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1

ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی مراجعه کنند/ ۱۰۶۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در سراسر کشور

  • کد خبر : 130968
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی مراجعه کنند/ ۱۰۶۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در سراسر کشور

معاون فنی شرکت بیمه دی با تشریح ارائه خدمات درمانی به ایثارگران گفت: توصیه ما به ایثارگران این است که به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه کنند.

یکی از گلایه های ایثارگران از بیمه دی زمانی است که برای دریافت خدمات درمانی به مراکزی مراجعه می کنند که طرف قرارداد این شرکت بیمه ای نیست و زمانی که مدارک و مستندات هزینه ای خود را به شعب خسارتی بیمه دی تحویل می دهند، هزینه ای کمتر از هزینه دریافت شده مرکز درمانی دریافت می کنند.

برای جزئیات و دلیل این کار، به سراغ احمد صفرزاده، معاون فنی شرکت بیمه دی رفتیم. این گفتگو را در ادامه می خوانید.

بیمه دی تنها بیمه نامه درمان به ایثارگران عرضه می کند؟

این شرکت بیمه ای در سنوات اول فعالیت به غیر از قراردادهای مرتبط با این گروه، قراردادهای دیگری نداشت. ما در حال حاضر به عنوان اجراکننده بزرگ ترین قرارداد بیمه ای یا به عبارتی «مگاپروژه بیمه ای درمان ایثارگران» و سایر قراردادهای بیمه ای در رشته های دیگر در کشور هستیم که متعلق به جامعه معزز ایثارگران و خانواده معظم شهدا و سایر اقشار جامعه است.

حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار جانباز، ایثارگر و خانواده معظم شهدا برای هفتمین سال متوالی در قرارداد درمان تحت پوشش بیمه دی قرار گرفته اند. شرکت بیمه دی در حال حاضر علاوه بر ایثارگران برای سایر گروه های هدف اعم از دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه تربیت مدرس و سایر بیمه گذاران بزرگ خدمات ارائه می دهد. ضمن اینکه خرده فروشی و ارائه خدمات بیمه در تمامی رشته های بیمه نظیر بیمه های خودرو (ثالث و بدنه)، بیمه عمر، آتش سوزی، مسئولیت و … برای سایر هموطنان نیز از جانب شبکه فروش این شرکت بیمه ای عرضه می شود.

عموما گلایه ایثارگران از خدمات بیمه دی چیست؟

شرکت بیمه دی افتخار دارد که برای هفتمین سال متوالی به جامعه معزز ایثارگران و خانواده معظم شهدا خدمات ارائه کند. بنابراین تمام تلاش ما در شرکت بیمه دی این است که طبق قرارداد با بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات بیمه ای را به نحو احسن به ایثارگران عرضه کنیم.

عمده نارضایتی ایثارگران عزیز ناشی از عدم رعایت تعرفه های درمانی از جانب مراجع درمانی است که در زمان محاسبه خسارت قابل پرداخت مابه التفاوت ایجاد می شود و یا خسارت هایی از شرکت بیمه دی بعضاً مطالبه می شود مانند دندانپزشکی و عینک که با توجه به مصوبه هیات دولت در تعهد بیمه دی نیست.

توصیه ما به ایثارگران و کلیه بیمه شدگان شرکت بیمه این است که با توجه به پراکندگی و گستردگی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی که به اندازه کافی وجود داشته و در دسترس هستند، حتما به مراجع درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند تا خللی در دریافت خدمات ایجاد نشود.

چند مرکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه دی در کشور وجود دارد؟

بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی در کل کشور اعم از بیمارستان ها، داروخانه ها، مراکز محدود جراحی، درمانگاه ها، رادیولوژی، عکس، آزمایش و… با بیمه دی طرف قرارداد هستند.

اگر ایثارگران معزز و سایر بیمه شدگان به هر کدام از مراکز درمانی طرف قرارداد که در سایت شرکت بیمه دی اطلاع رسانی شده، مراجعه کنند، می توانند خدمات بیمه ای را به صورت رایگان تا سقف تعیین شده در چارچوب قرارداد بیمه ای مربوط دریافت کنند.

ایثارگران چگونه می‌توانند بدون مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه دی، مدارک و مستندات خود را ارسال و یا خدمات خود را دریافت کنند؟

ایثارگران برای دریافت خدمات می توانند به بیش از ۱۱۰۰ نماینده و ۴۵ شعبه این شرکت بیمه ای در سراسر کشور مراجعه کنند.

روش دوم دریافت خدمات از شرکت بیمه دی تماس با شماره تلفن ۱۶۷۱ است. ایثارگران می توانند با تماس با این شماره در بحث فرایندهای دریافت خدمات؛ چه در بخش صدور و چه در بخش خسارت، راهنمایی های لازم را از همکاران ما دریافت کنند.

روش سوم، مراجعه به «سامانه دی‌دار» است. این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و برخط در دسترس ایثارگران است و افراد می توانند پوشش های بیمه ای خود را در تمامی رشته های بیمه ای از این سامانه دریافت کنند.

https://tejaratava.ir/?p=130968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.