• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
تداوم رکوردشکنی‌های فولاد خراسان در سال جهش تولید

یک رکوردشکنی خاص پس از ۷ سال در فولاد خراسان

  • کد خبر : 130952
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
یک رکوردشکنی خاص پس از ۷ سال در فولاد خراسان
ماه اردیبهشت در حالی با ثبت سه رکورد تولید ماهانه، توسط کارکنان پرتلاش واحد شرکت مجتمع فولاد خراسان در نواحی گندله‌سازی و‌احیا مستقیم به پایان رسید که نوردکاران این مجتمع یک رکورد روزانه را نیز پس از ۷ سال جابه‌جا کردند.

کارکنان پرتلاش واحد نورد این مجتمع موفق شدند رکورد تولید ۱۳۳۶ تن میلگرد مقطع ۱۰ میلیمتر را در یک شبانه روز کاری ثبت کرده و رکورد پیشین این ناحیه را که در ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ ثبت شده بود، ۱۱۵ تن ارتقا دهند.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان شکستن پیاپی رکوردهای روزانه و ماهانه تولید را بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان، آماده به کاری بالای تجهیزات و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست.

فضیلتی با بیان این که رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد مقطع۱۰، ۱۱۵ تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول در خردادماه سال ۱۳۹۶ به میزان ۱۲۲۱ تن ثبت شده بود.

فضیلتی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.

https://tejaratava.ir/?p=130952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.