• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1

گزارش عملکرد شرکت مبین انرژی در سال ۱۴۰۲؛ مبین انرژی در تولید محصولات از برنامه جلو زد

  • کد خبر : 130839
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
گزارش عملکرد شرکت مبین انرژی در سال ۱۴۰۲؛ مبین انرژی در تولید محصولات از برنامه جلو زد
شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سال ۱۴۰۲ در تولید تعدادی از محصولات، از برنامه پیش‌بینی شده جلو زد و توانست عملکرد قابل‌توجهی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت مبین انرژی؛ میزان تولید برخی از محصولات این شرکت در مقایسه با برنامه پیش‌بینی شده‌ برای سال ۱۴۰۲ از رشد چشمگیری برخوردار بود و رکوردهای خوبی را رقم زد.
بر اساس این گزارش برنامه تولید مبین انرژی برای برق اکتیو ۳ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۲۰۰ مگاوات بود که به دلیل افزایش مصرف داخلی با افزایش تولید به ۴ میلیون و ۴۲ هزار و ۹۸۳ مگاوات رسید و از رشد ۱۰۲ درصدی برخوردار بود.
در همین راستا مبین انرژی در سالی که گذشت؛ موفق شد ۱۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۸۱ تن بخار تولید کند؛ در حالی که در برنامه شرکت ۱۱ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۸۴۰ تن پیش‌بینی شده بود که این افزایش بیشتر بخار به دلیل کاهش بخار برگشتی زاگرس و افزایش فروش این محصول به فاز ۲ بوده و از رشد ۱۰۸ درصدی برخوردار بوده است.


مبین انرژی خلیج‌فارس در سال گذشته همچنین تولید ۱۵ میلیون و ۴ هزار و ۳۵۵ متر مکعب آب شیرین را در برنامه خود در نظر گرفته بود که با ۱۰۹ درصد افزایش تولید به رقم ۱۶ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۷۲۷ متر مکعب رسید.
البته مبین انرژی در تولید آب بدون املاح واحدهای DM وCPP با کاهش تولید رو‌بهرو بود؛ به گونه‌ای که برنامه مدنظر این مجموعه برای تولید این محصول ۲۰ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۹۵ متر مکعب بود، اما این شرکت موفق شد که به ۲۰ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۷۰۹ مترمکعب آب بدون املاح تولید کند.
این مجموعه همچنین در تولید نیتروژن (گازی و مایع) با ۱۱۱ درصد، تولید هوای ابزار دقیق ۱۰۲ درصد و تولید آب کولینگ مدار باز ۱۰۱ درصد رشد را تجربه کرد که این افزایش تولید به دلیل افزایش فروش این محصولات به مشتریان مبین انرژی بوده است.

تجارت گردان | گزارش عملکرد شرکت مبین انرژی در سال ۱۴۰۲؛ مبین انرژی در تولید محصولات از برنامه جلو زد


البته مبین انرژی در سالی که گذشت؛ در اکسیژن HP، اکسیژن MP، هوای سرویس و آب کولینگ مداربسته با کاهش تولید مواجه بود که دلیل کاهش تولید محصولات فوق‌الذکر؛ کاهش مصرف و فروش محصولات به شرکت‌های پتروشیمی طرف قرارداد این مجموعه است.


گفتنی است شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس به‌ عنوان تولیدکننده سرویس‌های جانبی، تأمین‌کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه‌کننده پساب‌های صنعتی در منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می‌کند.

تجارت گردان | گزارش عملکرد شرکت مبین انرژی در سال ۱۴۰۲؛ مبین انرژی در تولید محصولات از برنامه جلو زد

https://tejaratava.ir/?p=130839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.