• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
0

رشد فروش اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس

  • کد خبر : 130583
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
رشد فروش اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس
فروش اوره و آمونیاک از محصولات بنیادین پتروشیمی پردیس در ۶ ماه انتهایی سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش تجارت آوا،  شرکت پتروشیمی پردیس با تولید محصولاتی همچون آمونیا ک و اوره، بخشی از نیاز کشاورزی و صنایع و بازار‌های داخل و خارج کشور را تامین می‌نماید.

عملکرد درخشان مدیریت و تلاش‌های مستمر و شبانه روزی متخصصان شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگترین تولید کننده اوره و آمونیاک در کشور، در زمینه فروش محصولات و صادرات کشور موجب افزایش درآمد‌های این شرکت در سال گذشته شده است.

صادرات بیش از ۱ میلیون تن اوره در شش ماه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پتروشیمی پردیس که با نماد شپدیس در بازار سرمایه شناخته می‌شود بیش از ۱ میلیون تن اوره در دوره شش ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ صادر کرده است که رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است همچنین این شرکت رشد ۲۰ درصدی صادرات کل محصولات در دوره شش ماهه انتهایی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از آن شاهد بوده است.

علاوه بر موارد فوق پتروشیمی پردیس ۹۱۱ هزار و ۷۶۹ تن آمونیاک در طی این مدت تولید نموده که تولید این محصول نیز افزایش ۴ درصدی داشته است.

تولید و فروش شپدیس براساس بودجه اعلام شده

صنعت پتروشیمی در طی سال‌های اخیر به علت تحریم با مشکلات فروش و صادرات مواجه می‌باشد؛ لذا شرکت پتروشیمی پردیس جهت فروش محصولات خود اقدام به بازاریابی در سایر کشور‌ها به منظور صادرات نموده است.

در بخش تولید نیز شرکت توانسته است تقریباً بودجه اعلام شده محصولات خود را تولید نماید. در جدول ذیل آخرین وضعیت مقایسه بودجه با عملکرد سال مالی مورد نظر را مشاهده می‌کنید.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=130583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.