• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
3
نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور میزبان فعالان اکوسیستم نوآوری

رویداد «مهرِ نو» به میزبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 129701
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
رویداد «مهرِ نو» به میزبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار می‌شود
نخستین رویداد نوآورانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نام «مهرِ نو» در تاریخ ۶ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، رویداد «مهرِ نو» با هدف برقراری ارتباط مؤثر با فعالان اکوسیستم نوآوری، مطرح کردن مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بانک و همچنین دعوت از تیم‌های خلاق و  کسب‌وکارهای نوآور برای ارائه راهکارهای نوآورانه برگزار می‌شود.

در این رویداد که در تالار قلم مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، سه محور اصلی بانک با عناوین «فرابانک مهر، محور توسعه زیست‌بوم دیجیتالی قرض‌الحسنه»، «بانکداری اجتماعی، مسئولیت اجتماعی و نوآوری اجتماعی» و «ترویج و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه» و چالش‌های ذیل هر محور در قالب چند ارائه و پنل، بیان می‌شود.

شایان ذکر است تیم‌ها و افراد دعوت شده از مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، خانه‌های خلاق و… می‌توانند نسبت به ارائه راهکارهای خود در رویداد بعدی اقدام کنند.

این رویداد با حضور مدیران ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، میزبان فعالان اکوسیستم نوآوری، فناوری و  نوآوری اجتماعی است و در آن، سه چالش اصلی پیش روی بانک در قالب‌های مختلف ارائه و سخنرانی، بیان شده و همچنین در یک پنل تخصصی، چالش‌های حوزه تأمین مالی خرد در حمایت از نوآوری با حضور افراد مؤثر در این اکوسیستم تشریح می‌شود.

پس از برگزاری رویداد مهرِنو و دریافت ایده‌ها، طرح‌ها و راهکارها، در رویداد بعدی تیم‌ها و ایده‌های منتخب برای ارائه راهکار یا محصول خود، مجدداً دعوت خواهند شد. در نهایت تیم‌های برگزیده از فرصت حمایت، همکاری و مشارکت به اشکال مختلف توسط مرکز نوآوری بانک بهره‌مند خواهند شد.

برای حضور در این رویداد و آشنایی بیشتر با چالش‌های مذکور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ثبت‌نام در رویداد مهرِنو

https://evnd.co/g۳BWC

تجارت گردان | رویداد «مهرِ نو» به میزبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار می‌شود

 

https://tejaratava.ir/?p=129701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.