• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
3
جان دوباره پتروشیمی اروند به واحد‌های پائین دست در «نهضت احیا»

پتروشیمی اروند پیشتاز عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی

  • کد خبر : 129522
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
پتروشیمی اروند پیشتاز عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی
گزارش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی در بورس کالا و انرژی حاکی از پیشتازی پتروشیمی اروند در این نوع عرضه‌ به واحد‌های پایین دستی و نقش پررنگ بزرگترین تولیدکننده زنجیره کلر و پی‌وی‌سی در احیای واحد‌های صنعتی دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، گزارش عرضه اعتباری شرکت‌های پتروشیمی از پیشتازی شرکت پتروشیمی اروند در عرضه اعتباری محصولات به شرکت‌های پایین دستی حکایت دارد.

این عرصه که در راستای شعار سال و رفع مشکلات شرکت های مرتبط با صنایع پتروشیمی در بخش خصوصی و دانش بنیان برای تحقق “جهش تولید با مشارکت مردم” صورت گرفته است، بر استمرار نهضت احیای واحدهای تولیدی تاکید دارد.

فروش اعتباری افزون بر احیای واحدهای صنعتی، سبب شتاب‌دهی توسعه محصولات نهایی، ایجاد حداکثر ارزش افزوده و افزایش اشتغال‌زایی در کشور شده است.

بر اساس عارضه‌یابی موانع تولید صنایع تکمیلی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، موضوع تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش از مهم‌ترین چالش‌های فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور برای خرید مواد اولیه بوده که اکنون شرکت پتروشیمی اروند با رفع این مشکل، نقش اساسی در شتاب‌دهی توسعه محصولات نهایی، ایجاد حداکثر ارزش افزوده و افزایش اشتغال‌زایی ایفا کرده است

https://tejaratava.ir/?p=129522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.