• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
3
هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر، پست منتسب به مدیرعامل این مجموعه را تکذیب کرد

بی‌اخلاقی دلال‌مابانه در نشر اکاذیب با هدف خاص

  • کد خبر : 128869
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
بی‌اخلاقی دلال‌مابانه در نشر اکاذیب با هدف خاص
هلدینگ صنایع و معادن غدیر، انتشار تصویر ساختگی در فضای مجازی و انتصاب آن به دکتر سید ابوتراب فاضل توسط برخی ترول های مجازی را تكذيب كرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی هلدینگ معدنی غدیر، به تازگی متنی سفارشی در برخی کانالها و اکانت‌های توییتری افراد معلوم‌الحال با هدف ایجاد تنش در مجموعه بزرگ سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ صنایع و معادن این شرکت منتشر شده است که با منضم نمودن تصویر ساختگی، آن را به مدیرعامل مجموعه هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر منتسب نموده اند.
این روابط‌عمومی ضمن تاکید بر ساختگی و جعلی بودن تصویر و متن یاد شده، ضمن تاکید بر لزوم دقت بیشتر در بازنشر مطالب و توجه جدی‌تر به صحت‌سنجی آن پیش از فرآیند بازنشر اخبار، اعلام می‌دارد این مطالب کذب صرفاً به جهت تشویش اذهان مدیران دلسوز و مردم انقلابی و زیر سوال بردن عملکرد مطلوب نیروهای متعهد و متخصص هلدینگ صنایع و معاون غدیر، توسط افراد معلوم‌الحال جعل و منتشر می‌شود. همچنین این شرکت، حق پیگیری حقوقی در خصوص جعل عنوان و انتشار اخبار ناصحیح منتسب مذکور را برای خویش محفوظ می‌داند.
لازم به ذکر است عده‌ای به دلیل دستاوردهای مهم این مجموعه ازجمله جهش تولید و سودآوری، پذیرش در بازار سرمایه و ایجاد شفافیت کامل، ایجاد طرح‌های منحصر به فرد توسعه زنجیره ارزش، رضایت‌مندی کارمندان، شفاف‌سازی در فرایندهای فروش، پرداخت بدهی‌های این مجموعه و… که باعث ناکامی طماعان و سودجویان و دلالان از این مجموعه شده است، سعی دارند تا حال که فرصتی برای رویارویی با این دستاوردها در حوزه آمار و ارقام ندارند، از راه‌های غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای دست به تخریب مدیران خدوم و انقلابی این مجموعه بزنند.

https://tejaratava.ir/?p=128869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.