• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
5

نشست شورای راهبردی نظام آراستگی با حضور مدیرعامل سالکو

  • کد خبر : 128709
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
نشست شورای راهبردی نظام آراستگی با حضور مدیرعامل سالکو
نشست شورای راهبردی نظام آراستگی با حضور مدیرعامل سالکو

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، نشست شورای راهبردی نظام آراستگی با حضور مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل، مهندس محرابیان قائم مقام و معاونین و اعضای دبیرخانه اجرایی و ممیزی نظام آراستگی برگزار شد. در این نشست گزارش فرآیند اجرایی و دستاوردهای استقرار نظام آراستگی در شرکت ارائه گردید و وضعیت واحدهای مختلف از نظر مراحل پنجگانه نظام آراستگی بر مبنای ممیزی های انجام شده و امتیازات کسب شده، تشریح شد.

همچنین برنامه راهبردی نظام آراستگی و برنامه عملیاتی در راستای بهبود و توسعه استانداردهای کاری و فرآیندهای اجرایی در سال ۱۴۰۳ ارائه گردید. در این نشست مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بیان اینکه نظام آراستگی یکی از اولویت های اساسی شرکت می باشد و تبیین اهمیت و جایگاه نظام آراستگی در بهبود فضای فیزیکی و حرفه ای محیط کار و نقش نظم و انضباط کاری در بهره وری سازمانی، با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در حوزه طراحی و استقرار نظام آراستگی در شرکت، بر برنامه ریزی دقیق و توسعه ممیزی های تخصصی واقع بینانه و مستمر در راستای فرهنگ سازی و آراستگی محیط کار با مشارکت همه کارکنان شرکت تاکید کردند.

مهندس زحمتکش افزود: بهبود مستمر، استاندارد سازی و تثبیت فرآیند تولید و نیز ایجاد و توسعه محیط کار ایمن و آراسته در راستای ارتقای انگیزش سرمایه های انسانی و دستیابی به بهره وری پایدار در چشم انداز نظام آراستگی شرکت مدنظر قرار گیرد و توسعه امنیت و سلامت سازمانی، احترام متقابل همکاران به یکدیگر، رعایت نظم و اخلاق حرفه ای و قانون مداری در کلیه سطوح شرکت انجام شود.

https://tejaratava.ir/?p=128709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.