• امروز : پنج شنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۳
3

مروری بر دستاوردهای گروه مپنا در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز

  • کد خبر : 128665
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
مروری بر دستاوردهای گروه مپنا در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز
گروه مپنا با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار شد، ضمن امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های مختلف، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود.

غرفه گروه مپنا در این رویداد چهار روزه میزبان مقامات وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و بسیاری از مدیران و دست‌اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور، بانک‌ها، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه بود.

از مهمترین دستاوردهای حضور مپنا در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه نفت و گاز تهران، امضای قرارداد با گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای همکاری در خصوص «سرمایه‌گذاری مشترک در میادین نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» بود.

همچنین گروه مپنا در این رویداد، سه تفاهم‌نامه با محور حفاری دکل‌های خشکی و دریایی، واحد سریع‌الاحداث فرآورشی میدان نفتی قلعه نار، کبود و بالارود و مشارکت در طرح‌های توسعه میادین نفت و گاز منعقد کرد.

تفاهم‌نامه توسعه میادین نفتی بند کرخه، دانان، دهلران و میدان گازی فروز B با شرکت ملی نفت ایران از دیگر اتفاقات مهم این رویداد بود.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا و شرکت مهندسی و توسعه پتروسازه مبین نیز امضا شد. بر اساس این قرارداد، طراحی، خرید مواد اولیه، ساخت، اجرا، نصب، تست، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی سه عدد پکیج HP STEAM BOILER با ظرفیت ۸۰ تن در ساعت به همراه تجهیزات مربوطه توسط مپنا انجام می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=128665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.