• امروز : پنج شنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۳
4

تفاهم نامه همکاری بین ملی حفاری و پژوهشگاه صنعت نفت

  • کد خبر : 128602
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
تفاهم نامه همکاری بین ملی حفاری و پژوهشگاه صنعت نفت
شرکت ملی حفاری ایران و پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه نمایشگاه نفت تهران یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در حاشیه چهارمین و اخرین روز کاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم‌نامه همکاری با حضوری جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت به امضا دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل ملی حفاری و دکتر عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت رسید.

در آیین امضا این تفاهمنامه، دکتر گلپایگانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفظ محیط زیست و رعایت الزمات زیست محیطی از الویت های فرایند تولید در صنعت نفت و حفاری کشور است و درمفاد همه پیمان ها و برنامه های کاری بر آن تاکید می شود.

وی نقش پژوهشگاه صنعت نفت را در ایجاد ساز وکار های مناسب جهت اجرای پروژه ها بسیار بارز و با اهمیت توصیف و اظهار کرد، در اجرای پروژه حفاری چاه های گازی منطقه کیش، کارشناسان پژوهشگاه کمک ها و راهکاری مناسبی جهت استمرار کار ارایه دادند که قابل تقدیر است.

در ادامه دکتر عظیم کلانتری اصل ضمن استقبال از همکاری با صنعت حفاری کشور گفت: توانمندی های بسیار ارزنده ای اعم از تجهیزات و کارشناسان مجرب در پژوهشگاه صنعت نفت وجود دارد.

وی افزود: همه شرکت های تابع صنعت نفت می توانند در یک فضای تعاملی و همکاری از پتانسیل و توان فنی و تخصصی به ویژه در حوزه مسائل زیست محیطی بهره مند شوند.

https://tejaratava.ir/?p=128602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.