• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در آیین بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از مدرسان، تسهیل‌گران و ذینفعان همکار آموزش در این شرکت:

مدرسان در فولاد مبارکه به نماد کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند/ تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 128264
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
مدرسان در فولاد مبارکه به نماد کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند/ تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در سال ۱۴۰۲
شرکت فولاد مبارکه همه‌ساله برای تحقق و دست‌یابی به برنامه تولید، یک شعار محوری را مطرح می‌کند که امسال شعار «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ» را انتخاب کرده است. از این رو، حرکت در چنین مسیری نیازمند وجود تبیین‌گرانی است که دانش فراگیران حوزه آموزش این شرکت را تقویت کنند.

در سال ۱۴۰۲ شرکت فولاد مبارکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای آموزش ۸۰۰ هزار نفر-ساعت در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف را محقق کرد؛ تحقق چنین فرایندی نیازمند حضور اساتید خبره و فرهیخته‌ای است که ما برای انجام آن بخشی از اساتید را از درون سازمان انتخاب کرده و بخش دیگری از آن را از میان اساتید مطرح استانی و ملّی و از بیرون سازمان تامین می‌کنیم.
امروز از زحمات هزار و ۱۰۰ استاد برتر حوزه آموزش شرکت فولاد مبارکه تجلیل به‌عمل می‌آوریم چراکه این عزیزان عامل تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در حوزه‌های تخصصی، عمومی و مهارتی در فولاد مبارکه هستند. ارتقای سطح کیفی آموزش در فولاد مبارکه سبب شده تا شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه ملّی باشیم.
امروز متخصصان فولاد مبارکه به برکت آموزش‌های مختلفی که در این شرکت صورت گرفته موفق به فعال‌سازی چندین شرکت فولادسازی در کشور و در گروه فولاد مبارکه شدند. ایجاد تنوع در تولید گریدهای جدید و محصولات ویژه و تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در کنار رکوردهای پی‌درپی تولید کمّی و کیفی به برکت برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در فولاد مبارکه است.
امروز مدرسان در فولاد مبارکه به نماد کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند چراکه علاوه بر آموزش ضمن خدمت در حین اجرا، مشکلات و موانع کار برطرف گردیده و موضوعات مسئله‌محور را نیز حل می‌کنند. مدرسان فولاد مبارکه به نیازهای این مجموعه عظیم صنعتی اشراف کامل دارند؛ نیاز امروز صنعت ما، نوآوری از جنس پایداری است که برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در فولاد مبارکه این امر را محقق کرده‌ است.

https://tejaratava.ir/?p=128264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.