• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
5

شرکت رادیاتور ایران؛ برترین شرکت در صادرات قطعات و خدمات گروه سایپا شد

  • کد خبر : 127979
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
شرکت رادیاتور ایران؛ برترین شرکت در صادرات قطعات و خدمات گروه سایپا شد
شرکت رادیاتور ایران در سال گذشته موفق شد 32 درصد از سهم صادرات قطعات و خدمات گروه خودروسازی سایپا را به ارزش 954051 دلار را به خود اختصاص دهد و رتبه نخست در بین شرکت‌های گروه را کسب کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، علی بابایی، مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران با بیان اینکه افزایش تولید ملی، ارتقای توان رقابتی و حضور  پررنگ در بازارهای صادراتی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد،‌ گفت: شرکت رادیاتور ایران یکی از شرکت‌های با سابقه در امر صادرات است و با تلاش‌های شبانه روزی تمام کارکنان، موفقیت در افزایش صادرات حاصل شده است. امیدواریم در سال جاری و در راستای استراتژی گروه و برنامه‌های مدون شده، گام‌های بزرگی در صادرات به کشورهای هدف مانند حوزه CIS، عراق و …. برداریم.

شرکت رادیاتور ایران با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نیروی کار متخصص و کیفیت بالای محصولات تولیدی خود در صادرات انواع محصولات مس و برنجی و آلومینیومی، توانست میزان صادرات محصولات خود به کشورهای عراق و روسیه، آذربایجان، اکراین، اسپانیا، ترکیه و … را افزایش و مقام نخست صادرات در بین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا را به خود اختصاص دهد.

https://tejaratava.ir/?p=127979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.