• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

  • کد خبر : 127918
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی فولاژ، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند. در نمایشگاه امسال هم مانند سال قبل شرکت‌های فولادی، حضور پررنگ و فعالی دارند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز با مشارکت فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران جهت تحقق اهداف و ماموریت های خود در عرصه همکاری با فعالان این حوزه حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت.
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا برای بازدید از نمایشگاه و غرفه شرکت فولاد آلیاژی از نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۵ (ملل) مراجعه فرمایید.

https://tejaratava.ir/?p=127918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.