• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

قدردانی قائم مقام مدیرعامل از فرمانده و‌ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان

  • کد خبر : 127853
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
قدردانی قائم مقام مدیرعامل از فرمانده و‌ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان
عصر امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با حضور در دفتر فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با فرمانده و بسیجیان این حوزه دیدار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی، در این دیدار که با همراهی حجت الاسلام عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی، سید رضا هاشمی زاده مدیر حوزه مدیرعامل، محمد جامعی مدیر روابط عمومی و محمد علامه رییس ارتباطات منطقه ای و با استقبال مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی صورت گرفت؛ ابتدا مهدی علیدادی فرمانده حوزه گزارشی از فعالیت ها و ماموریت های مختلف حوزه ارائه کرد.

سپس دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین آفات اجتماعی و فرهنگی که باعث انحراف انقلاب ها می شود «بی دردی و بی دغدغه بودن» است؛ گفت: تلاش حساب شده ای در جریان است تا جامعه ما از ارزش ها، سنن و آداب اسلامی ایرانی تهی شود.

رییس شورای فرهنگی شرکت فولاد خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ با عنوان «عبرت های عاشورا» گفت: بی دردی، تحریف و عوض شدن ارزش ها و نقص بصیرت باعث شد که امام حسین (ع) نوه پیامبر اعظم (ص) در امت پیامبر، غریب واقع شود و به مظلومانه ترین و فجیع ترین شکلی به شهادت برسد و خاندان پیامبر (ص) به اسیری بروند. ‌

دکتر مخبر دزفولی یکی از مهم ترین وظایف بسیج را پرچم داری نهضت تبیین دانست.

وی در پایان از زحمات فرمانده و تک تک بسیجیان شرکت در حوزه های فرهنگی و امنیت شرکت صمیمانه قدردانی کرد و گفت: من حامل تقدیر و تشکر مدیرعامل محترم و هیات مدیره پرتلاش شرکت از شما هستم و به طور خاص از نقش منحصر به فرد شما در سفر رییس محترم جمهور و افتتاح زمزم ۳ که برکات آن مستمر خواهد بود صمیمانه و خالصانه قدردانی می کنم.

https://tejaratava.ir/?p=127853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.