• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور فعال پتروشیمی جم در نمایشگاه IRAN EXPO 2024

  • کد خبر : 126229
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
حضور فعال پتروشیمی جم در نمایشگاه IRAN EXPO 2024
پتروشیمی جم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2024) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن B38، شماره غرفه ۵۶ حضور فعال دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی و رونق تجارت خارجی، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد.

شرکت‌های بزرگ صادراتی در 7 گروه‌ مهم کالایی و خدماتی مزیت‌دار کشورمان از جمله صنعت و پتروشیمی، با میزبانی بیش از ۲۰۰۰ شخصیت‌ فعال و اثرگذار اقتصادی، تجار و مقامات رسمی از حدود ۱۰۰ کشور، توانمندی و آخرین دستاوردهای خود را به منظور کسب بازارهای تجاری به نمایش خواهند گذاشت و اتاق ایران نیز برای نخستین بار به صورت منسجم حضور می‌یابد.

این رویداد مسیر بسیار مناسبی برای گفتمان‌سازی صادراتی، تقویت بازاریابی، معرفی توانمندی‌های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش و همچنین فضای مناسبی برای افزایش مقاصد صادراتی، گروه‌های کالایی و تنوع‌بخشی به بازارهای صادراتی است.

برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفته است که با توجه به ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا و تخصص و دانش فنی ایران در این زمینه، چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به ایران خواهند آمد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به (IRAN EXPO 2024)، از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (برابر با ۲۷ آوریل لغایت ۱ می ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران با محوریت و مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی برگزار می‌شود که بخش‌های مختلف خصوصی اقتصادی با مجموعه وزارت صمت و سازمان تجارت خارجی این وزارتخانه همکاری بسیار نزدیکی در این مسیر دارند.

ایران اکسپو ۲۰۲۴ روز شنبه افتتاح خواهد شد و پنج روز ادامه دارد، در روز اول به علت حضور مقامات داخلی و خارجی بازدید عمومی نخواهد داشت و تجار و عموم مردم می‌توانند از روز یکشنبه ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

شایان ذکر است پتروشیمی جم میزبان بازدیدکنندگان و تجار گرامی در سالن B38 غرفه ۵۶ می‌باشد.

https://tejaratava.ir/?p=126229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.