• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اعلام رضایت اعضای شورای تامین بافق از میزان پیشرفت پروژه کارخانه آهن اسفنجی

  • کد خبر : 126155
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
اعلام رضایت اعضای شورای تامین بافق از میزان پیشرفت پروژه کارخانه آهن اسفنجی
اعضای شورای تامین شهرستان بافق پس از بازدید از مجموعه شرکت سنگ اهن مرکزی ایران از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی اعلام رضایت کردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ اعضای شورای تامین شهرستان بافق با حضور در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از بخش های مختلف آن بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید مهندس مرادیان، معاون معدنی شرکت پیرامون میزان استخراج سنگ آهن از ابتدا تاکنون گزارش مبسوطی ارایه داد و عمده ترین مشکل شرکت را کمبود خوراک عنوان کرد.
وی گفت:نیاز اساسی شرکت برای به سرانجام رسیدن پروژهای در دست اقدام تامین خوراک است.
اعضای شورای تامین در ادامه از پیت معدن، موزه سنگ و معدن ، کارخانه فرآوری و تولید کنسانتره، آگلومراسیون و کارخانه گندله سازی بازدید کردند.  
در ادامه با حضور در پروژه آهن اسفنجی از میزان پیشرفت این مجموعه اعلام رضایت کردند. دکتر رنجبر، مدیر پروژه کارخانه آهن اسفنجی نیز گزارش کاملی از روند کار ارائه داد و میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی را ۲۵ درصد اعلام کرد.

در پایان اعضای شورای تامین به همراه دکتر یقظین عضو هئیت مدیره شرکت سنگ آهن با حضور در دفترمدیر پروژه کارخانه آهن اسفنجی به بررسی مشکلات و اتفاقات چند روز اخیر شرکت پرداختند. 

https://tejaratava.ir/?p=126155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.