• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اولین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد

  • کد خبر : 126115
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۵۷
اولین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان نیاز پژوهشی این شرکت در سال 1403 خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ زاده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در این باره گفت: در سال « جهش تولید با مشارکت مردم» این شرکت در نظر دارد نیاز پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی احصا می شوند در مقاطع مختلف زمانی و بر اساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری سازی وزارت نفت ، میان دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز علمی، فراخوان نماید.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران عنوان نخستین فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را “تهیه و تدوین دانش‌فنی، فناوری طراحی و پیاده‌سازی ثبت نرم‌افزار تخصصی مهندسی و عملیات نمودارگیری سطحی با قابلیت تطبیق با مجموعه‌های نمودارگیری سطحی” بیان کرد و افزود این پروژه با همکاری متخصصان شاغل در واحدهای فنی و مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت تعریف و نهایی شده و از طریق طرح پژوهشی اجرا می‌گردد.

بیگ زاده در توضیح بیشتر در این باره افزود: موضوع این طرح شامل ساخت نرم‌افزار تخصصی مهندسی عملیات نمودارگیری سطحی که قابلیت تطبیق با تمام یونیت‌های نمودارگیری سطحی با انواع نرم‌افزار به‌کاررفته است که پیش از این نیز یک نوبت فراخوان گردیده بود و اکنون بر اساس مصوبات جلسات کمیته داوری و با توجه به اصلاحات صورت گرفته دومین فراخوان آن منتشر می گردد.

وی در خصوص راه های دسترسی و مشاهده فراخوان اظهار کرد: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس www.sate.atf.gov.ir و سامانه نظام ایده ها و نیازها به آدرس www.nan.ac قابل مشاهده است و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد طرح پژوهشی روی سایت به آدرس www.rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری مربوطه در سامانه ساتع ارسال کنند.

بیگ زاده افزود: اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح پیش‌گفته روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها برای علاقه مندان تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می باشد و شماره تلفن های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخگویی به پرسش ها اختصاص یافته است.

https://tejaratava.ir/?p=126115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.