• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
برترین شعار پویش آب بهتر است یا ثروت اعلام شد:

از لحظه‌ای که آب تمام شد بگو!

  • کد خبر : 120507
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
از لحظه‌ای که آب تمام شد بگو!
در آیین پایانی پویش آب بهتر است یا ثروت، شعار "از لحظه‌ای که آب تمام شد بگو!" به عنوان برترین شعار دانش‌آموزی این پویش انتخاب و معرفی شد.

پویش آب بهتر است یا ثروت به عنوان یک طرح ابتکاری توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ابتدای سال تحصیلی جدید با همکاری سازمان آموزش و پرورش در مدارس این استان به اجرا درآمد و این طرح ابتکاری نه تنها با استقبال خوب دانش‌آموزان تهرانی مواجه بلکه در سراسر کشور فراگیر شد و توجه والدین آنان و نهادهای عمومی ازجمله شهرداری‌ها و دستگاه‌های فرهنگی را نیز به خود جلب کرد.

🔹 آیین پایانی پویش آب بهتر است یا ثروت روز سه‌شنبه با حضور صدها دانش‌آموز تهرانی در محل سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

🔹 حدود ۵۰۰ اثر در بخش‌های نقاشی، مقاله و شعار به دبیرخانه این پویش ارسال شده بود که پس از انجام داوری، به آثار برگزیده در بخش‌های یادشده جوایزی اهدا شد.

🔹 در بخش شعارنویسی، اثر “تینا جواهری‌کیا” ۱۴ ساله با عنوان “از لحظه‌ای که آب تمام شد بگو!” به عنوان برترین شعار انتخاب شد و اثر “سیدعلیرضا مینایی” با عنوان “قطرات آب در طبیعت مانند قطرات خون در رگ‌هاست” به عنوان دیگر شعار برگزیده پویش معرفی شد.

🔹 در بخش نقاشی آثار “پارمیس کرمانی”، “النا قهرمانی” و “امیرعلی سوادکوهی” و در بخش مقاله و داستان‌نویسی آثار “نعیمه جواهری‌کیا”، “یزدان نژادرستم” و “آزاده گرجی” به‌ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

🔹 همچنین آثار امیرعلی بساط‌نیا، مهرزاد طرلانی، آرشا رحیمی، پانیا اسکندری، محمد نعمتی، فاطمه تک‌بازو، عباس شریف‌عسگری، آرین نیرومند، طاها یاوری و پرمیس خورشیدی در بخش نقاشی شایسته قدردانی شدند.

🔹 در این آیین همچنین از خانم “ژیلا صفرپور” به عنوان رئیس هیات داوری پویش آب بهتر است یا ثروت با اهدای لوح قدردانی شد.

https://tejaratava.ir/?p=120507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.