• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیۀ نمایشگاه رسانه‌های ایران

نمایشگاه از سال آینده در فصل پاییز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 119841
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
نمایشگاه از سال آینده در فصل پاییز برگزار می‌شود
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیۀ نمایشگاه رسانه‌های ایران: نمایشگاه از سال آینده در فصل پاییز برگزار می‌شود

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیۀ نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.
در ابتدای آیین اختتامیه، «فرشاد مهدی‌پور»، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت موعود (عج) و تشکر از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران گفت: از ابتدای اخیر، دورۀ فعالیت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ایدۀ برگزاری نمایشگاه مطرح شد بر آن بودیم که چه تفاوت‌هایی در نمایشگاه ایجاد کنیم تا یک تغییر ریل را نشان دهد.
مهدی‌پور در ادامه مهم‌ترین تغییر در رسانه‌ها طی مدت شش‌سال گذشته را تغییرات فناورانه ناشی از پیشران‌های فناوری در رسانه دانست و گفت: از این حیث تدارکی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در زمینۀ هوش مصنوعی دیده شد.
فعالان رسانه؛ راوی مظلومیت مردم غزه
تأکید بر موضوع جنگ غزه بخش دیگری از صحبت‌های معاون‌ امور رسانه‌ای را در آیین اختتامیه شکل می‌داد. مهدی‌پور در این زمینه گفت: هزاران نفر به‌دست شیادترین جانیان روی زمین به شهادت رسیدند و کسانی که اجازه نداند این اتفاق پنهان بماند، فعالان رسانه بودند.
توجه ویژه به انسان-رسانه‌ها در نمایشگاه بیست‌وچهارم
انسان-رسانه‌ها که یکی از بخش‌های پررنگ نمایشگاه بیست‌وچهارم رسانه‌های ایران بود در آیین اختتامیه مورد اشارۀ معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت. به گفتۀ مهدی‌پور در خارج از فضای رسانه‌های رسمی، فضای اشتراکی بزرگ برای انسان-رسانه‌ها در نظر گرفته شد. این فضا در کنار ۲۸۰ غرفه‌ برای خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات بوده است و تعدادی زیادی کارگاه در آن برگزار شد.
به گفتۀ مهدی‌پور در طول این چهار روز بیش از ۳۲ نشست علمی و تخصصی برای آسیب‌شناسی رسانه‌ها با حضور نخبگان برگزار شده و از پیشکسوتان تقدیر شد که در کنار آن، از ۲۲ پیشکسوت استانی نیز تقدیر شده است.
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر ارشاد افزود: بیش از ۲۰ نشست خبری با حضور سخنگویان مختلف دولت برگزار شد. صدها برنامه گفت‌وگو و مناظره در موقعیت‌های مختلف از همۀ سلایق، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی برگزار شد.
مهدی‌پور در پایان از برگزاری این نمایشگاه از سال آینده در فصل پاییز خبر داد. /ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

https://tejaratava.ir/?p=119841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.