• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
جشن ایران آینده ۳میزبان نوجوانان:

نوجوانان فوتبال ایران و قطر را در باغ کتاب تماشا کنند

  • کد خبر : 117543
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
نوجوانان فوتبال ایران و قطر را در باغ کتاب تماشا کنند
همزمان با بازی فوتبال ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، این مسابقه به صورت زنده در ویژه برنامه جشن «ایران آینده ۳» پخش می‌‎شود.

بازی فوتبال تیم‌های ایران و قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه، در باغ کتاب تهران، با حضور نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره «ایران آینده ۳» پخش می‌شود.
تیم ملی ایران مقابل قطر از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۸  بهمن، در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الثمامه قطر بازی می‌کند.جشنواره «ایران آینده ۳» با شعار «ایران آینده، ایرانی که تو می سازی!» به مناسبت گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.
نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند برای برای حضور در این جشنواره و تماشای رایگان مسابقه فوتبال، از ساعت ۱۸:۳۰ به پردیس سینمایی باغ کتاب مراجعه کنند.
ویژه برنامه «ایران آینده ۳ با هدف ترویج روحیه خودباوری، تحکیم غرور ملی و بزرگداشت سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد روایت پیشرفت در حال پخش از شبکه امید است.
این برنامه با حضور گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اجراهای صحنه‌ای متنوع و شاد و برگزاری مسابقاتی جذاب با محوریت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با دستاوردهای میهن عزیزمان ایران می‌باشد.
محل اجرای این برنامه در باغ کتاب تهران بنا شده و عموم مردم به خصوص دانش آموزان عزیز می‌توانند با حضور در باغ کتاب از لیگ فیفا، بازی رومیزی، بازی حرکتی، بازی گروهی، پخش انیمیشن، لیزرتگ؛ استیج با حضور هنرمندان و عروسک‌های شبکه کودک و امید، جشنواره سرود، استارتاپ ویکند طراحی کاراکتر، نمایشگاه علوم شناختی؛ نمایشگاه هوش مصنوعی، استعدادیابی، گپ و گفت نوجوانی و کلی مسابقه و جایزه برای کودکان و نوجوانان لذت ببرید.
جشن ایران آینده امشب با پخش زنده بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین ایران و قطر و با گزارش بزباش بر روی آنتن شبکه امید و کودک می‌رود.
«ایران آینده» به تهیه‌کنندگی محمد دولتی، سردبیری‌ هانیه سمندری و با اجرای حامد مدرس و محسن محبی، به مناسبت دهه مبارک و تا ۲۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه امید به روی آنتن می‌رود.

https://tejaratava.ir/?p=117543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.