• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 116454
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم غیور و همیشه در صحنه ایران تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این پیام چنین آمده است :
دهه فجر سرآغاز عزت پایدار این سرزمین و موسم انفجار نوراست ، گاهِ فرو ریختن استبداد و تمامیت خواهی، هنگام برخاستن توده مردم و شکل گیری حکومتی بر پایه خواست و اراده ملت. آری بهمن ماه است و این میانه زمستان در ایرانِ اسلامی مصادف با مردمی ترین و مشروع ترین انقلاب ادوار تاریخ است. در بهمن ماه ۱۳۵۷ و پس از سالها مبارزه با طاغوت زمان، ملت قهرمان ایران با پیروی از اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) ،آزاد مردی از تبار آزادگان ، در بستر سنت های الهی، نهضتی مردمی را پدید آورد و استقلال و آزادی را در معنایی حقیقی متجلی ساخت.
آغازین روز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به این خاک سربلند برای کارکنان بصیر و قدرشناس شرکت ملی حفاری ایران یادآور درایت حکیمانه  پیر فرزانه انقلاب در صدور فرمان تاسیس اولین مولود صنعتی انقلاب اسلامی و عینیت بخشی به تکامل استقلال و خودکفایی صنعت نفت ایران است. 
کارکنانی که در بیش از چهار دهه با فائق آمدن بر محدودیت ها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی درمیدان جهاد اقتصادی پای کار ایستادند و با حرکت در مسیر عملی ساختن اصل کار و فعالیت در دولت مردمی سیزدهم سهم خود را در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور ادا کردند.
ضمن تبریک و شادباش تقارن فرخنده بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه خجسته فجر و تجدید میثاق با ارزش های انقلاب اسلامی و امام شهیدان از زحمات شبانه روزی و ارزنده تمامی همکاران ارجمند تشکر و قدردانی کرده و ازپروردگار متعال استدعا دارم تا در سایه  فضل خویش، ملت عزیز ایران را که به مدد و قدرت دانش، تخصص و تعهد فرزندان برومندش در مسیر رقم زدن آتیه پر از امید و شکوفایی  قرار دارد پیروز و موفق بدارد. انشاا…

https://tejaratava.ir/?p=116454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.