• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
2
نمایشگاه تراکنش ایران میزبان 18 سال تجربه فن آوا؛

حضور هلدینگ فن آوا و شرکت‌های زیر مجموعه در ششمین رویداد ITE ایران

  • کد خبر : 11504
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
حضور هلدینگ فن آوا و شرکت‌های زیر مجموعه در ششمین رویداد ITE ایران
هلدینگ فن آوا و شرکت‌های زیر مجموعه، 23 و 24 دی در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهند داشت. این هلدینگ در این رویداد مالی نسبت به معرفی خدمات و ارائه مشاوره در زمینه سرویس‌ها و خدمات مربوطه اقدام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، نمایشگاه تراکنش ایران یک نمایشگاه تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات صنایع مالی در ایران است که با مشارکت زنجیره تامین تراکنش و حمایت سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی، توسط مرکز فابا (فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) به عنوان کانون تصمیم‌سازی و محور تعامل صنعت بانکداری و پرداخت ایران، برگزار می‌شود.

هلدینگ فن آوا به عنوان یکی از قدیمی ترین هلدینگ های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور با حضور در این نمایشگاه تجارب ۱۸ ساله خود در این صنعت را با مخاطبان این رویداد به اشتراک خواهد گذاشت.

متخصصان و کارشناسان خبره این هلدینگ با ارائه سه عنوان کارگاه تخصصی تحت عنوان انقلاب صنعت کوانتوم در صنعت مالی، معرفی سرویس‌های cloud strategy و معرفی سامانه‌های دیسپچینگ در این نمایشگاه به تبادل دانش در عرصه فناوری اطلاعات می‌پردازند.

هلدینگ فن آوا و شرکت‌های زیر مجموعه علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی و B2B در حاشیه این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در قالب محصولات و خدمات فناورانه را ارائه می‌دهند .

نمایشگاه مزبور درتاریخهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری در محل هتل اسپیناس پالاس تهران دایر خواهد بود و هلدینگ فن آوا در غرفه شماره ۲۴ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان خواهد بود.

https://tejaratava.ir/?p=11504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.