• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اختتامیه پتروفن ۱۴۰۲:

هلدینگ خلیج فارس تحول عظیمی را در بکارگیری توان داخلی‌ها در کشور ایجاد کرده است

  • کد خبر : 109010
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۵۸
هلدینگ خلیج فارس تحول عظیمی را در بکارگیری توان داخلی‌ها در کشور ایجاد کرده است
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تحول عظیمی را در کشور ایجاد کرده است، گفت: این تحول همان شرکت‌های دانش بنیان و افراد نخبه‌ای هستند که وارد صنعت شده‌اند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ستاد خبری رویداد پتروفن ۱۴۰۲، رمضانعلی سنگدوینی امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه) در آیین اختتامیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با قدردانی از دکتر علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای برگزاری این رویداد ارزشمند و مشوق اظهار داشت: صنعت پتروشیمی کشور یکی از صنایع پیشتاز است و بخش اعظمی از اقتصاد، تجارت و ارزآوری کشور را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تحول عظیمی را در کشور ایجاد کرده است، افزود: این تحول همان شرکت‌های دانش بنیان و افراد نخبه‌ای هستند که وارد صنعت شده‌اند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزشمندی صنعت پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش آن است که هلدینگ خلیج فارس به این سمت حرکت کرده است.
سنگدوینی تأکید کرد: برنامه هفتم توسعه، برنامه‌ای تحولی است که می‌تواند تحول و توسعه چشمگیری در صنعت کشور به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایجاد کند.
وی با اشاره به شدت بالای مصرف انرژی در کشور گفت: اگر صنعت پتروشیمی به سمت بهینه‌سازی مصرف سوخت حرکت کند، تحول عظیمی را در کشور می‌توان ایجاد کرد.

https://tejaratava.ir/?p=109010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.